בחירות 2022

אבו מאזן על החיסול בשכם: "פשע מלחמה"

יו"ר הרשות הפלסטינית מעניק רוח גבית לפעילי הטרור של ארגון "גוב האריות", ומשבח את "איתנותם של האזרחים והגנתם על אדמתם"
דוד זולדן | 
אבו מאזן (צילום פלאש 90)
בעקבות המבצע הלילי של כוחות הביטחון בשכם לחיסול תשתית של חוליית הטרור "גוב האריות", דובר הרשות הפלסטינית, נביל אבו רודיינה, עדכן כי יו"ר הרשות אבו מאזן "יוצר מגעים דחופים להפסקת התוקפנות של הכיבוש נגד עמנו בשכם". לפי דבריו, "אבו מאזן עוקב מקרוב אחר המתרחש בשכם, ומשבח את איתנותם של האזרחים והגנתם על אדמתם, תוך שהוא מתאר את התוקפנות המתמשכת נגד העיר שכם כפשע מלחמה. ממשלת הכיבוש נושאת את ההשלכות של התוקפנות הזו".
גם שר הביטחון בני גנץ הגיב למבצע המיוחד של צה"ל בשכם, במהלכו חוסלו 5 מחבלים מארגון "גוב האריות". גנץ הרעיף שבחים על כוחות צה"ל שביצעו את הפעולה והזהיר כי ישראל תמשיך לפעול מול הטרור: "אין ולא יהיו ערי מקלט לטרוריסטים" כתב גנץ בטוויטר. "נמשיך לפעול מול כל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל בכל מקום ובכל זמן שיידרש".
ראש הממשלה יאיר לפיד התייחס לאירוע בראיון לכאן רשת ב', והדגיש כי "ישראל לא תהיה מורתעת לעולם מלפעול למען ביטחונה. חלק מהחוליה הזו זה אנשים שפגעו בעידו ברוך וברגע שהם פוגעים בנו, בחיילי צה"ל ובאזרחים ישראלים – הם צריכים לדעת שזה ייגמר רע".
השר לביטחון פנים עמר בר לב חלק מחמאות ואמר: "שבחים לכוחות ימ"מ, צה"ל ושב"כ על פעולה נחושה, מקצועית ובתנאים מורכבים מאוד הלילה בשכם, שהשמידה תשתיות טרור פלסטיני ופגעה במחבלים שאחראים על פיגועים ותכננו פיגועים נוספים. מדינת ישראל תמשיך ליזום, לתקוף ולהפתיע את המחבלים – אלו שמבצעים ואלו ששולחים אותם – בכל מקום ובכל זמן, ותדע לפגוע בהם. יידע כל מי שמאיים על ביטחונם של אזרחי ישראל, כי דמו בראשו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה