בחירות 2022

מתן כהנא: "אני לא דמות פוליטית משמעותית"

חבר הכנסת מתן כהנא התראיין לתוכניות פגוש את העיתונות ובעוד דיבר על עצמו בצניעות כן היה דעתן בנוגע לאיילת שקד ("שיקולים פוליטיים שגורמים לה להתהפך על הממשלה") ומערכת המשפט ("אני מאלה שחושבים שאת מערכת המשפט צריך לתקן")
מערכת ice |  1
שר הדתות, מתן כהנא (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
"כולם פה יודעים שאני לא כזה דמות פוליטית משמעותית", כך אמר בצניעות מספר 9 במחנה הממלכתי, חבר הכנסת מתן כהנא, בריאיון לתוכנית פגוש את העיתונות בחדשות 12. כהנא התראיין אצל בן כספית ועמית סגל כאשר הבחירות בפתח והיה לו מה להגיד על איילת שקד, מערכת המשפט ועל הקמת הקואליציה אחרי הבחירות.
"לאיילת שקד יש מניות בכורה בממשלה הזו", כך אמר כהנא על שקד שכעת תוקפת את הממשלה. לטענתו, היא עושה זאת מכיוון ש"שזה שיקולים פוליטיים שגורמים לה להתהפך על הממשלה הזו", אך היא במילא לא תעבור את אחוז החסימה. הוא ציין כי בעבר "היא ידעה שזו ממשלה טובה ולכן היא גם נלחמה כדי לשמור עליה" וכל פעולותיה עכשיו הן נטו פוליטיות.

כהנא נשאל בנוגע להצעתו של בצלאל סמוטריץ' לבטל את עבירות המרמה והפרת האמונים, אך הוא הדגיש כי בעוד שהוא בעד רפורמות במערכת המשפט, הוא מתנגד להרס שלה וחושב שלא נכון לבטל את עבירות המרמה והפרת אמונים. "אני מאלה שחושבים שאת מערכת המשפט צריך לתקן, אני איש ימין בהקשר הזה", טען כהנא. "יש כל מיני דברים שצריך לעשות... השאלה אם אתה בא לפרק... או שאתה בא לתקן".
בנוגע לעניין האם יתגמש בנושאי דת ומדינה וזאת על מנת להקים קואליציה סיפק את הציטוט אתו פתחתנו ואמר כי אינו "דמות פוליטית משמעותית בישראל שתמנע הקמת קואליציה", אך בו זמנית הוסיף כי "הדברים שעשיתי, אני מעריך שיישארו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בוגד נוכל
    לירון 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כהנא לא תבוא יותר בקהל ה אתה ומשפחתך
    סגור