בחירות 2022

מי עומד מאחורי הקמפיין שקורא לשיתוף בין יהודים לערבים בממשלה?

תנועת "עומדים יחד" יצאה בקמפיין חדש תחת השם - "בעיות משותפות, ממשלה משותפת". במהלך הקמפיין נפרסו שלטים ברחבי הארץ שמדגישים את "הבעיות המשותפות"
מערכת ice | 
קמפיין עומדים יחד (צילום יחצ)
הבחירות מעבר לפינה והמפלגות השונות מתחילות להאיץ את קצב הקמפיינים השונים, אך הבוקר (שלישי)  יצא לדרך קמפיין עליו (לפחות אופן גלוי) אף מפלגה לא לקחה אחריות אלא התנועת החברתית "עומדים יחד". ברחבי הארץ נפרסו שלטים הקוראים לשיתוף פעולה בין יהודים וערבים בממשלה הבאה. הקמפיין מתמקד בצורך הזה תחת הכותרת: ״בעיות משותפות, ממשלה משותפת״.
במסגרת הקמפיין עלו שלטי אוטובוסים והתפרסם סרטון הממחישים את בעיות הקיום המשותפות לכלל הציבור בישראל - יהודים וערבים. במסגרת פעילויות השטח של התנועה, חתמו אלפים על עצומה הקוראת לפוליטיקאים לשתף פעולה, למען שיפור איכות החיים של כולנו.
עומדים ביחד היא תנועה הפועלת מאז שנת 2015 ולה שמונה סניפים, שבעה תאי סטודנטים ואלפי חברים רשומים ברחבי הארץ. זאת תנועה פוליטית ישראלית, סוציאליסטית, המשותפת ליהודים ולערבים.
מעומדים ביחד נמסר: ״כולנו - ערבים ויהודים - מתמודדים עם הבעיות שיש כאן: יוקר המחייה, השכר הנמוך, מצוקת הדיור, התחבורה הציבורית שתקועה. ואם הבעיות שלנו משותפות, אז הדרישה שלנו היא לממשלה שתיתן להן מענה לטובת כל האזרחים, יהודים וערבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה