בחירות 2022

מלינובסקי מתקוממת: "נשים סופגות אלימות כי הן לא מכוסות מספיק"

בית שמש שוב חוזרת לכותרות אחרי תקופה יחסית שקטה ביחסי חילונים-דתיים, והפעם בנוגע לאירוע שחמק מתחת לרדאר התקשורתי, אלמלא טרחה ח"כ מלינובסקי לעדכן על ההתרחשות
דוד זולדן |  1
יוליה מלינובסקי (צילום נועם רבקין פנטון פלאש90)
בית שמש כבר ידעה מלחמות דת והספיק לה אירוע אחד מעצב כדי לפתוח מערכה שלמה שהכותרת שלה זכתה לצמד מילים: "הדרת נשים". הכותרת הזו קיבלה הרבה מאוד אזכורים במנוע חיפוש של גוגל ב- 2012, בדיוק לפני עשור כאשר חרדי מעדת הסיקריקים ירק על הנערה נעמה מרגוליס והצית אש בכל הגזרה. כעת נותר לקוות שמדובר באירוע נקודתי ללא השלכות. 
יו"ר ועדת שירותי דת יהודיים, ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) הגיבה על הלינץ' שעברה חיילת בבית שמש ע"י מאות חרדים ומבהירה כי מדובר ב"טרור נגד נשים בשם ה"צניעות". 
לדברי מלינובסקי: "מה שקרה בבית שמש היום זה פשוט טרור. טרור נגד נשים וטרור נגד המדינה. איך יכול להיות שכוחות הביטחון היו צריכים להציל חיילת בתוך עיר יהודית מלינץ' של מאות מטורפים ואם לא הם, חייה היו יכולים להסתיים. כל ההתפרעות חסרת המעצורים הזאת היא רק בשם "הצניעות". 
עוד טוענת מלינובסקי כי "ישנם קווי דמיון ברורים בין המקרה הזה למה שקורה באיראן, באיראן אשה נרצחה רק כי לא לבשה חיג'אב ולמרבה האימה גם פה בישראל נשים סופגות אלימות כי הן לא מכוסות מספיק". 
לסיום היא אומרת כי "אני דורשת למצות את הדין עם כל המעורבים באירוע ואני מצפה מכל ראשי המפלגות ובפרט מראשי המפלגות החרדיות לגנות בתוקף את מה שקרה שם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המעורטלות הן האלימות !
    בני סלע 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע היא מסתובבת בלבוש שפוגע ברגשות התושבים????היא האלימה .
    סגור