בחירות 2022

שקד עושה שרירים: "אצביע נגד ההסכם אם לא יאושר בכנסת"

שרת הפנים איילת שקד הזהירה את הממשלה כי במידה והסכם הגבול הימי עם לבנון לא יובא לאישור הכנסת היא תצביע נגדו. "כל הסכם משמעותי בדורות האחרונים הובא לאישור הכנסת. בנושאים משמעותיים צריך לחזור אל הריבון"
דוד זולדן |  1
איילת שקד (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
שרת הפנים ויו"ר הבית היהודי איילת שקד מאיימת כי אם הסכם הגבול הימי עם לבנון לא יובא לאישור הכנסת היא תצביע נגד ההסכם בממשלה. נכון לעכשיו, ההסכם לא יובא לאישור הכנסת, אלא רק יונח לעיון בפני שולחן הכנסת ל-14 ימים.
"באם הממשלה לא תביא את אישורו של ההסכם עם לבנון לכנסת ורק תניח אותו לעיונה, שרת הפנים, איילת שקד תצביע נגד ההסכם" הבהירה שקד. "כל הסכם משמעותי בדורות האחרונים הובא לאישור הכנסת מתוך הבנה שבנושאים משמעותיים צריך לחזור אל הריבון", הדגישה שקד, "קל וחומר בסיטואציה של ממשלה ללא אמון כנסת".
כאמור, שרי הקבינט המדיני ביטחוני יתכנסו מחר בשעה 11:00 בכדי לאשר את הסכם הגבול הימי עם לבנון. בשעה 13:30, תתכנס הממשלה לישיבה מיוחדת שתוקדש להסכם. ראש הממשלה יאיר לפיד התפאר בהישג ואמר כי "מדובר בהישג היסטורי שיחזק את ביטחון ישראל, יכניס מיליארדים לכלכלת ישראל ויבטיח את היציבות בגבול הצפון".
גם נשיא לבנון נשמע שבע רצון: "הגרסה הסופית של ההצעה משביעת רצון ללבנון, עונה על דרישותיה ושומרת על זכויותיה על עושרה הטבעי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא חשוב בכלל
    חנניה בית 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפזות של איילת שקד כלל לא מעניינות ביום שחייל נהרג בנסיבות מבצעיות המעידות על כשל בסיסי בכל הדרגים בצה"ל , בזה האתר צריך לעסוק היום, בזה איילת שקד היתה צריכה לעסוק מאז שהיא אישיות פוליטית, לא נסלח!!.
    סגור