בחירות 2022

הדר מוכתר מפנטזת על איחוד עם קארה וזליכה

הדר מוכתר קראה לאביר קארה ולירון זליכה לפרוש ולשתף פעולה עמה במטרה לעבור את אחוז החסימה - תוך הבטחה שהם יקבלו תפקידי שרים במקומה. אביר קארה כבר נפגש עמה אמש, אבל אז פרסם ציוץ שסותר את ההכרזה שלה
מערכת ice |  1
הדר מוכתר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הדר מוכתר, יו"ר מפלגת צעירים בוערים, וסגן השר אביר קארה, יו"ר מפלגת חופש כלכלי, נפגשו על רקע קריאתה של מוכתר לאחד כוחות על מנת שיוכלו לעבור יחדיו את אחוז החסימה.
אמש (חמישי) כינסה הדר מוכתר מסיבת עיתונאים תוך הבטחה שתוביל לשינוי התיקו הגושי. מוכתר הפתיעה כשקראה לאביר קארה שפרש מימינה ולירון זליכה, ראש המפלגה הכלכלית, "לשבת עוד היום, לאחד כוחות, כי ביחד אנחנו בטוח עוברים את אחוז החסימה. אני מתחייבת שבמסגרת הריצה המשותפת - אביר קארה יהיה שר הכלכלה, וירון זליכה שר האוצר, אני אפילו מוכנה לוותר על התפקיד שלי", אמרה.

בטוויטר שלה פרסמה מוכתר: "אביר, ירון, אני קוראת לכם מפה, בואו נשב וניפגש עוד היום, ירון באוצר ואביר בכלכלה – 'צעירים בוערים' כפלטפורמה פוליטית, יחד נעבור את אחוז החסימה ונהווה לשון מאזניים לכל ממשלה שתקום. הח״כים - צעירים בוערים, השרים - מינוי מקצועי. אני מוכנה לוותר על התפקיד שלי".
היום צייצה מוכתר: "נפגשתי עם אביר קארה יו"ר מפלגת חופש כלכלי, אני קוראת לירון זליכה להיפגש בהקדם. רק צעירים בוערים ככוח החזק שיעמוד בעוצמה אל מול הפוליטיקאים המקצועיים, יוביל לריסוק יוקר המחיה, הצטרפו אלי ונוביל גוש חזק של ריסוק יוקר המחיה".
אביר קארה שככל הנראה לא אהב את הציוץ, מיהר להגיב תוך זמן קצר: "הדר יקרה, ההצעה שלי עדיין בתוקף: את מוזמנת להקים תא צעירים בתוך חופש כלכלי בראשותי. נשמח לשתף פעולה עם כל מי שתומך במצע שלנו, ולכן בטוח שלא נשתף פעולה עם זליכה, שהוא לוביסט של יוקר המחיה. אני מזמין את כל הצעירים הבוערים (והמבוגרים הבוערים לא פחות) להצביע לחופש כלכלי.
 

חשוב לציין כי המועד הסופי להגשת הרשימות לכנסת חלף מזמן, ולכן איחוד מפלגות אינו אפשרי. מה שכן ניתן זה רק שמפלגה תפרוש ותעביר תמיכתה לרשימה אחרת, עם או בלי הבטחה לתפקידים שיחולקו לאחר הבחירות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לכי לישון ילדה קשקשנית (ל"ת)
    דינה 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור