בחירות 2022

זעם בעקבות התבטאות של ראש העיר רחובות: ״רחמים, תתנצל"

אבי קינד, חבר מועצת העיר רחובות פרסם ברשתות החברתיות כי הוא וחברי סיעתו, שלחו מכתב לראש העיר מלול בו הפצירו בו להתנצל על העקיצה ששיגר לממשלת השמאל בנוכחות נתניהו 
דוד זולדן |  5
רחמים מלול (צילום הדס פרוש פלאש 90)
ביום שני ביקר בעיר רחובות יו״ר האופוזיציה בנימין נתניהו, אל הביקור התלווה גם ראש העיר רחמים מלול, שאמר ״כרב לפני יום כיפור, יש עוד דבר שעלינו לכפר עליו וזה ממשלת השמאל, רחובות אומרת לא לממשלת השמאל וכן לבנימין נתניהו״, והצליח לעורר סערה של חברי הקואליציה וגם של תושבים שנפגעו מדבריו.
זהר בלום מ"מ ראש העיר ואבי קינד, חבר מועצת העיר כתבו ברשתות החברתיות כי הוא וחברי סיעתו, שלחו מכתב למלול בו הפצירו בו להתנצל על דבריו. ״רגע לפני יום הכיפורים, פגעת בדבריך ברוב ברור של תושבי רחובות (55%) שהצביעו בעד ממשלת השינוי. עמדת על במה לצדו של ח״כ בנימין נתניהו וקראת לציבור ברחובות: ״אנחנו צריכים לכפר על עוד חטא אחד, זהו חטא ממשלת השמאל, לחזור בתשובה לממשלת הימין, רחובות אומרת כן לביבי נתניהו ולא לממשלות השמאל״.
קינד כתב: "רחמים ידידי, האם תושבי רחובות חטאו כשהצביעו לפי צו מצפונם? האם ממשלה שחברים בה אנשי ימין, מרכז ושמאל ועובדים ביחד למען המדינה היא חטא בעיניך? הקואליציה שאתה עומד בראשה ברחובות היא סמל לאחדות, חברים בה אנשי סיעת החינוך בראש- יש עתיד שאני עומד בראשה, לצד נציגי הליכוד, ש״ס, העבודה ומרצ. כולנו מוכיחים שעל אף הבדלי העמדות, אפשר וצריך לעבוד יחד למען תושבי העיר".
עוד הוסיפו: "בסיעת החינוך בראש שבראשותי תומכים אנשי מרכז לצד ימניים ושמאלנים, חילוניים לצד דתיים, כולם אנשים שמעריכים עבודה קשה ומסירות לשליחות הציבורית. כולם מכבדים זה את זה. רחמים ידידי, בערב כניסת החג קיבלתי טלפונים מתושבים זועמים על האמירה המקוממת, אני קורא לך לחזור מדבריך, אפשר ואף ראוי שתקרא לאנשיך להצביע למפלגה שבה אתה חבר, אך אין זה ראוי לקרוא לרוב הציבור בעיר, לחזור בתשובה ולהצביע בהתאם לעמדותיך ולא בהתאם לצו מצפונם".
לסיום כתבו כי "אני משוכנע שהעיר רחובות תמשיך להיות סמל לאחדות ואחווה בין המגזרים השונים ונשכיל כולנו להמשיך לפעול ביחד למען תושבי העיר״ הוא סיכם".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רחמים לא ידע
    תושב 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיש גם מי שלא מסכים עם דעותיו והם תושבים בעיר
    סגור
  • 4.
    רחמים מלול
    תושב מתלונן 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צריך להעיף את רחמים מול הזה לכלא ביחד עם כל העירייה הזאת. כולם מושחתים מן היסוד. לא סתם הוא היה פעם חבר כנסת מטעם ש"ס(או יהדות התורה, אני לא בטוח). מאז שרחמים מלול הגיע, העיר הפסיקה להתפתח. הרחובות מלוכלכים מאוד, אין פיקוח והדבר הגרוע ביותר: ההחרדות. בואו אני אספר לכם סיפור, חבר טוב שלי גר בשכונה שעומדים לבנות בה בית כנסת חדש ומפואר, מספר קומות (3 לפי זכרוני) בשכונה חילונית כמעט לחלוטין. אני בחיים לא ראיתי שם דתי אחד. שלא לדבר על זה שבונים מקווה 50 מטר מבית ספר יסודי ולידו בית כנסת. פשוט נורא. במקום לתת את כל השטחים האלה לתושבים לבניית גנים ובתי ספר, בונים בתי כנסת בשכונות חילוניות לחלוטין ללא שום סיבה. פשוט בושה!
    סגור
  • 3.
    יצא המרצע מהשק
    רתוש 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הערכתי את ראש העיר הזה. מסתבר שכל מי שחובש כיפה שחורה מהווה סכנה מוחשית להמשך הדמוקרטיה הצולעת במדינה הזו. בקצב הזה אנחנו עוד נחליף את איראן..
    סגור
  • 2.
    מה הפלא, קוראים לו מלול. (ל"ת)
    אורח 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אתם מעוותים, הוא אמר "חטא ממשלת השמאל", זו הסתה (ל"ת)
    איילת מטיילת 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור