בחירות 2022

טופז לוק מתפוצץ על לפיד, היועמ"שית ולשכת לע"מ

ראש הממשלה יאיר לפיד שוב מסתבך עם דוברו של נתניהו טופז לוק. “מישהו יכול להסביר למה לע”מ מפיקה עבור לפיד צילומים פוליטיים?"
דוד זולדן |  1
יאיר לפיד וטופז לוק (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, אוליבייה פיטוסי)
הצוות של לפיד השתמש בלשכת העיתונות הממשלתית להפקת סרטון פוליטי, שבו לפיד עונה לטענות נתניהו על ההסכם עם לבנון. כך טוען איש המדיה ודוברו של נתניהו טופז לוק. "היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה הכול בסדר איתך?" הגיב לוק בהשתאות ובפליאה. 
מה שהקפיץ עליו את רוגזו של לוק הוא השימוש שעשו אנשי לשכתו של ראש הממשלה יאיר לפיד בשירותי הצילום והעריכה של לשכת העיתונות הממשלתית לצורך הפקת סרטון פוליטי. בסרטון האמור נצפה לפיד משיב לטענות של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נגד ההסכם המתגבש בין ישראל ללבנון על הגבול הימי.
טופז לוק, יועץ הניו-מדיה ודוברו של נתניהו הגיב בהשתאות וגם בביקורת נוקבת כששאל בחשבון הטוויטר שלו: “מישהו יכול להסביר לי למה ‘לשכת העיתונות הממשלתית’ מצלמת מסר פוליטי של יאיר לפיד? היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה הכל בסדר איתך? בוקר טוב”.
אין זו הפעם הראשונה שרה"מ לפיד מסתבך עם דוברו של נתניהו טופז לוק. לפני חודשיים פרסם דוברו של נתניהו את הבוטים שהוא ייחס לראש הממשלה יאיר לפיד עם דף המסרים מטעמו. בבוטים שפרסם לוק ניתן לראות את אותו ניסוח בהודעות שהוציאו חברי הכנסת: יואל רזבוזוב, רם בן ברק, משה טור פז, יואב סגלוביץ, רון כץ.
בעקבות הפרסום - מבוכה השתררה בלשכת לפיד משום שב-2019 האשים לפיד את הליכוד בהפצת בוטים וכעת נדמה כי את הטענות דאז של לפיד שהליכוד כביכול מפעיל רשת של בוטים כדי להשפיע על תוצאות הבחירות הוא יכול להפנות בעיקר אל עצמו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טופז לוק? זה המפיק הדגול של "סרטי סטודנטים" השקריים?
    חמודי 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אולי אתה תתחיל לספק תשובות למה עשית זאת, בשירות הנוכל הנאשם בפלילים?
    סגור