בחירות 2022

בר לב צפוי להודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים

השר עומר בר-לב שוקל לפרוש מרשימת העבודה ואף מהחיים הפוליטיים לאור ההערכה הגוברת במפלגה כי היו"ר מיכאלי לא תשריין אותו במקום ריאלי במפלגה.
דוד זולדן |  1
NSO, עֹמר בר-לב (צילום pexels, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
השר לביטחון פנים, עמר בר-לב שנבחר למקום ה-9 ברשימת העבודה, שנחשב לא ריאלי לאור מצבה העגום בסקרים ימשיך במפלגה רק אם מיכאלי תשריין אותו במקום גבוה. לאחרונה נפגש בר לב עם מיכאלי והביע אכזבה עמוקה ממיקומו הנמוך והפציר בה לקדם אותו באמצעות השריונים השמורים לה, אך לפי שעה השר בר לב לא נמצא בתכניות העתידיות של
משכך, השר לביטחון פנים עומר בר-לב צפוי לוותר על מקומו ברשימת מפלגת העבודה ולא להתמודד בבחירות הבאות. בר-לב כאמור נבחר למקום ה-8 בפריימריז וה-9 ברשימה, שאינו ריאלי בעליל לאור זאת שהיא מדשדשת בסקרים. בר לב ימשיך לכהן כשר לביטחון פנים עד להרכבת הממשלה הבאה.
מיכאלי יכולה לקדם אותו באמצעות השריונים ששמורים לה לפי התקנון ולשריין אותו במקום השני באם הייתה יו"ר העבודה חפצה ביקרו. כאמור, זה לא קורה ובר לב מבין את המסר וצפוי להודיע על פרישה לא רק ממפלגת העבודה אלא גם מהחיים הפוליטיים. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בר לב יותר גרוע משבתאי. כשר האחראי עליו, לא רק שבמשמרת
    שובל 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בר לב יותר גרוע משבתאי. כשר האחראי עליו, לא רק שבמשמרת שלו מפכ"ל מדבר ככה, גם הזמן הרב שלקח לו להשיב, וגם התגובה הדרדלה שלו - מעידים עליו שוב (בשעה שהוא עצמו התבטא לא אחת באמירות חסרות אחריות) - כי אין מקום לחסרי אחריות כאלה בהגה של המדינה.
    סגור