בחירות 2022

ניר ברקת מתגרה ברוסים: "להעניק לאוקראינים נשק התקפי"

ניר ברקת כבר לא שומר על עמימות ותופס צד במלחמה בין רוסיה לאוקראינה: "יש לשקול סיוע ישראלי הגנתי למדינה כמו כיפת ברזל"
דוד זולדן | 
ניר ברקת, ולדימיר פוטין (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, wikiwand)
חבר הכנסת ניר ברקת, שטס כידוע בחשאיות לאוקראינה, התייחס למלחמה ולפלישתה של רוסיה לאוקראינה: "יש לשקול סיוע ישראלי הגנתי למדינה כגון כיפת ברזל" ברקת לא פסל גם אפשרות להעניק לאוקראינים נשק התקפי ישראלי במלחמתם נגד הרוסים. את הדברים אמר ברקת בראיון בגל״צ לספי עובדיה.
בהמשך גונן על ביקורו באוקראינה והדף את הטענות כשאמר באולפן ynet כי "כשהייתי בביקור היה שם גם מזכיר המדינה האמריקני, שר ההגנה הגרמני, פולנים ואנגלים. מי לא היה באוקראינה? אף נציג של מדינת ישראל", המשיך ברקת. "מצד אחד אנחנו הולכים ורותמים את העולם נגד האגרסיביות של איראן, אבל החברים האמריקנים והאוקראינים שואלים אותנו איפה אנחנו בדיוק בנושא האוקראיני".
ברקת הגיע לאוקראינה בהזמנת הרב הראשי של המדינה, משה אסמן שמקורב למפלגתו, ותיעד את עצמו בעיר ההרוסה אירפין ובערים קייב, בוצ'ה וברנצלקה. אסמן היה זה שליווה את ברקת בין הריסות הבתים והטנקים המפויחים. במשרד החוץ ובשגרירות ישראל נדהמו לגלות על הגעתו של חבר הכנסת וזעמו על הביקור, שכן מפרוץ המלחמה משרד החוץ והמטה לביטחון לאומי מפצירים בישראלים שלא להגיע למדינה בגלל המלחמה, ובמיוחד לא להילולה של רבי נחמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה