בחירות 2022

הקלטת הלוהטת: ח"כים בציונות הדתית מוטרדים מ"הרשימה השחורה"

בהקלטה נשמעות המתמודדות בפריימריז הציונות הדתית: ח"כ מיכל וולדיגר ורחלי צינקין מביעות דאגה נוכח התחזקותה של רשימת נציגים חרד"לים שהולכת ומתגבשת במפלגה
דוד זולדן |  1
מיכל וולדיגר, יו"ר השדולה לבריאות הנפש (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
ערב הפריימריז במפלגת הציונות הדתית, יש גם מי שמודאגים מהתוצאות שעשויות לסמן מפלגה שנוטה לצד הדתי - שמרני ולהבריח קולות של חלק מהמצביעים החילונים וגם מהקיבוץ הדתי. בהקלטה שהגיעה לידי סרוגים, נשמעות המתמודדות ח"כ מיכל וולדיגר ורחלי צינקין בחוג בית שנערך לאחרונה ובמהלכו התחוור לשניים כי חששם אינו לשווא. 
רחלי צינקין: "זה גם השיח שאני שומעת אצלי, זה שיח מאוד בעייתי, אני לא יודעת איך להתגבר עליו. כי אני גם שומעת ממתפקדים, וגם מהבית שאם הרשימה תהיה חד גונית, אנשים לא יצביעו, זה מאוד בא לידי ביטוי, אני לא יודעת מה להגיד, זה מטריד וזה צריך להטריד את כולם, צריך למצוא לזה פתרון."
מיכל וולדיגר: "אני מסכימה איתך, ואני דואגת. ומעבר לדאגה לי ולך, זה מה שאנחנו מביאות, שזה חשוב. עוד יותר זה המפלגה, אם אנחנו צריכים מפלגת ציונות דתית חזקה, רחבה כמה שיותר, כמו שדיברנו בכל הישיבות של הח״כים שצריך להרחיב את השורות וזה, אנחנו הולכים ומצמצמים אותם".
רחלי צינקין: "זהו, אני מרגישה שאם דיברנו בבחירות הקודמות על הבטחה שאנחנו כן נכיל את כולם וכן יהיה מקום לכולם, ואם בסוף תהיה הרשימה רשימה של אנשים שנראים אותו הדבר, אז בעצם לא מימשנו את ההבטחה. ואם לא מימשנו את ההבטחה, אז אנשים יחפשו לאן להצביע, וכבר עכשיו אומרים שאין להם למי להצביע."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וזה עוד לפני שבן גביר ריסק אותם אל מתחת לאחוז החסימה
    צפניה 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הם עוד לא מבינים איזו טעות הם עשו. שגעון הגדלות של סמוטריץ זה הנכס מספר 1 של איתמר.
    סגור