בחירות 2022

מספר 2 ביש עתיד לשעבר חושף: אצביע לבני גנץ

שי פירון, לשעבר מספר ברשימת "יש עתיד" ושר החינוך מטעמה, הצהיר בראיון כי לא יצביע למפלגה בה היה חבר אלא ל"חילי טרופר" - חבר המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ
מערכת ice | 
יאיר לפיד, שי פירון (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)

שר החינוך לשעבר, הרב שי פירון, אשר כיהן לשעבר כמספר 2 וסגנו של יאיר לפיד במפלגת יש עתיד, התייחס בהסכת שפורסם היום (רביעי) לבחירות הקרובות והצהיר כי יצביע למחנה הממלכתי בראשות בני גנץ, ולא למפלגה בה היה חבר לשעבר.

בפודקאסט של הכתב הפוליטי לשעבר, ולוביסט ויועץ תקשורת עבור חברת "דלק קידוחים", נדב פרי, אמר פירון כי למרות שהתמיכה שלו בכניסת בני גנץ לממשלה עם נתניהו פגעה בקשרים החבריים בינו לבין ראש ממשלת המעבר, הוא עדיין חושב שיש עתיד ראויה להיות מפלגת שלטון, אך בבחירות הקרובות לא יצביע להם אלא "אצביע לחילי טרופר".


פירון כאמור, נבחר לכנסת כמספר 2 ביש עתיד וכיהן כשר החינוך בממשלת ישראל ה-33. הממשלה החזיקה שנתיים וחצי בלבד, ולאחר פירוקה שובץ פירון מחדש במקום השני ברשימה, ונכנס לכנסת ונכנס לכנסת לאחר שהמפלגה זכתה ב-11 מנדטים.

בהמשך, הוא שימש מספר חודשיים כסגן יו"ר הכנסת ולצד הפעילות הפלמטרית השוטפת, היה חבר בשדולה לקידום מדיניות הצעירים, ולקדום תנועות וארגוני נוער. בתחילת ספטמבר 2015 התפטר מהכנסת, והמשיך בפעילות ציבורית מחוץ לה. בין השאר הקים את תנועת "פנימה", הקוראת לרפורמה מקיפה בחוק גיוס חובה, וגיוס חרדים וערבים לשירות לאומי.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה