דיגיטל וטק

גוגל במהלך מרגש: זה הסיוע שיקבלו חברות הסטארט-אפ הישראליות

על רקע השפעות המלחמה על חברות הסטארט-אפ הישראליות, גוגל הודיעה על הקמת קרן תמיכה בסך של 4 מיליון דולר שמטרתה לממן את המשך פעילותן. "גוגל התגייסה לסייע במקסום ההצלחה הפוטנציאלית של כ-20 סטארטאפים הזקוקים למימון מיידי"
מערכת ice | 
גוגל (צילום pexels)
מלחמת "חרבות ברזל" הובילה גופים וחברות רבים להירתם למאמץ המלחמתי ולסייע כלכלית למדינת ישראל, אשר נמצאת בשעותיה הקשות ביותר. על רקע השפעות המלחמה הנוכחית, גוגל הודיעה על הקמת קרן תמיכה בהיקף של 4 מיליון דולר עבור חברות הסטארט-אפ הישראליות.

על פי הדיווח של אתר "וואלה", הסיוע הכלכלי של גוגל יחל על הסטארטאפים הישראליים הפועלים בתחום הבינה המלאכותית אשר נזקקים למימון מיידי. הסכום המדובר יוענק כתמיכה משלימה לקרן החירום של רשות החדשנות.
מדובר במסלול מענקים מיידי כמענה לצרכי החברות אשר יסייעו בקידום הסטארטאפים. במסגרת הסיוע הכלכלי, גוגל תתמוך באופן פרטי בכל חברות הסטאר-אפ הישראליות ואף תעניק להם אפשרות להיעזר במומחי החברה הבקיאים במגוון נושאים חשובים, החל ממחלוקת הפיתוח, אסטרטגיה ועד לשיווק.
מטעם חברת הטכנולוגיה האמריקאית נמסר: "גוגל התגייסה לסייע במקסום ההצלחה הפוטנציאלית של כ-20 סטארטאפים הזקוקים למימון מיידי כדי להמשיך לפעול". בעקבות הסיוע הכלכלי שמעניקה חברת גוגל  לחברות הסטאר-אפ הישראליות, דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות בירך על ההחלטה:  "אנחנו מאוד שמחים וגאים לראות את ההירתמות של גוגל להשקיע בסטארטאפים האיכותיים שכבר אושרו בערוץ המהיר של רשות החדשנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה