דיגיטל וטק

פיליפ מוריס חוגגת הישג: "אנחנו בדרך הנכונה"

חברת "פיליפ מוריס" אשר דוגלת בעתיד ללא עשן בעזרת מוצרים חדשניים, רשמה הישג בכך שנכללה במדד הקיימות העולמי של ה"דאו ג'ונס". ג'ניפר מוטלס, מנהלת קיימות ראשית בפיליפ מוריס: "כוכב הצפון שלנו הוא ליצור השפעה חיובית שתועיל לחברה שלנו"

מערכת ice | 
פיליפ מוריס (צילום יחצ)
חברת "פיליפ מוריס" העולמית, שמתמחה במוצרים חדשניים המבוססים על חימום ואידוי טבק, רושמת הישג משמעותי בכך שנכללה על ידי  ה"דאו ג'ונס", במדד הקיימות העולמי. מלבד זאת, חברה זו מופיעה בפעם הרביעית ברציפות, במדד הקיימות של ה"דאו ג'ונס" בצפון אמריקה.
אותו הישג נחשב למשמעותי ביותר בקרב חברת "פיליפ מוריס", מכיוון שהמדד המצוין הוא אחד מהמדדים הנחשבים ביותר למדידת ביצועי הקיימות של חברות ברחבי העולם. המדד העולמי כולל את 10% המובילות מבין 2,500 החברות הגדולות ביותר במדד השוק הרחב.
 
עמנואל באבו, סמנכ"ל הכספים הראשי של פיליפ מוריס, בירך על ההישג החשוב של החברה: "משקיעים ובעלי עניין פיננסיים אחרים מייחסים ערך הולך וגובר למדדים אמינים של ביצועי קיימות. דירוגי ESG הם חלק אחד ממערך הנתונים עבור משקיעים מוסדיים רבים".
ג'ניפר מוטלס, מנהלת קיימות ראשית בפיליפ מוריס: "כוכב הצפון שלנו הוא ליצור השפעה חיובית שתועיל לחברה שלנו, לבעלי המניות, לצרכנים ולחברה כולה. ההכרה הזו מסמנת שאנחנו בדרך הנכונה. הגישה שלנו לקיימות טבועה עמוק באסטרטגיה הארגונית שלנו ומהווה הזדמנות אמיתית לחדשנות, צמיחה ויצירת ערך לטווח ארוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה