דיגיטל וטק

רוצים לסחור בNFT? אלו הדרכים לעשות זאת בשנת 2024

בין אם אתם מכירים את התחום או לא, סחר בNFT עשוי להיות מסוכן אם אתם לא מסתמכים על פלטפורמות איכותיות. אז מה הם הכללים החשובים שחשוב לדעת לפני שמתחילים לסחור בנכסים הדיגיטליים, ומהן הפלטפורמות הטובות ביותר לשנת 2024?
מערכת ice | 
NFT (צילום freepik)
בשנים האחרונות התפתח עולם הנכסים הדיגיטליים. בין אם מדובר במטבעות קריפטו ובין אם בNFT's, כל מי שרוצה להיות בקיא בעולם הטכנולוגיה חייב להבין בלפחות אחד מהתחומים הללו. עלייתם של NFTs סיפקה הזדמנויות חדשות. היא מאפשרת לאמנים, יוצרים ואספנים להרוויח כסף ולהציג את עבודותיהם. רוצים להיכנס לתחום? בואו נעשה לכם סדר.
בעת בחירת פלטפורמת NFT, חשוב לשקול כמה גורמים מכריעים. חפש אתר עם בסיס משתמשים רחב ומגוון כדי לקבל היצע קהל רחב יותר, ולהגביר את הסיכויים לבצע מכירות. בנוסף, חשוב לשקול את המוניטין והרקורד של הפלטפורמה. רצוי למצוא מקומות עם היסטוריה מוכחת של עסקאות מוצלחות ומשתמשים מרוצים.
דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב - הממשק והנוחיות של הפלטפורמה הם מרכיבים חיוניים. עבור קונים ומוכרים כאחד, פלטפורמה ידידותית למשתמש מקלה על עסקאות חדשות. ודא לפלטפורמה יש מנגנוני אבטחה חזקים כדי להגן מפני הונאה וסחורות מזויפות, ושהמחירים הוגנים וברורים. מוכנים לקרוא על הפלטפורמות המוכרות בתחום?
OpenSea – מובילים בשוק ה-NFT
נכון לדצמבר 2022, OpenSea דיווחה על כ-2.5 מיליון משתמשים רשומים, עליה משמעותית ביחס לשנת 2020, בה היו רשומים כמה עשרות אלפי אנשים בלבד. בהתבסס על תחזיות 2024, OpenSea עדיין תחשב כשוק NFT מוביל עם מיליון מנויים שיישארו פעילים בפלטפורמה.
מה שמושך סוחרים לאתר הוא המבחר הנרחב של הנכסים הדיגיטליים והממשק הקל לשימוש. האתר מציע מבחר גדול של נכסים וירטואליים, פריטי אספנות ואמנות דיגיטלית. בנוסף, OpenSea מבטיחה לשמור לכם על הנכסים ומציעים מערכת אבטחה משוכללת.
 
Rarible - דמוקרטיזציה של מרחב NFT

Rarible, פלטפורמת NFT חדשה ומרתקת, עושה "דמוקרטיזציה" של שוק ה-NFT ומעוררת הדים רבים. ללא צורך במתווכים, מוזיקאים, אמנים ויוצרים אחרים יכולים להציג את יצירותיהם ולהרוויח מהם. המערכת לוקחת עמלה של 1% (שנחשבת די נמוכה) עבור עסקאות שמתבצעות דרכה.
NBA Top Shot - לחובבי הספורט
אם אתם פריקים של ספורט, זו הפלטפורמה האידיאלית עבורכם. דרך האתר תוכלו לאסוף ולסחור בנקודות השיא של ה-NBA, כלומר בין אם מדובר בזריקה מנצחת במשחק או פספוס מוחץ. אוהדים יוכלו לקחת חלק אמיתי בחיזוי המשחק ולשלב אהבה נוספת שלהם, NFT. בנוסף, גם הטירוף שהיה פעם של אוסף כרטיסי NBA עובר לדיגיטל – פריטים רבים כמו כרטיסים נמכרים גם באופן וירטואלי.
בקיצור, לא משנה איך, אם החלטתם שאתם רוצים להתחיל לסחור בNFT, חשוב שתעשו את זה חכם ונכון, ורק דרך פלטפורמות אמינות עם מוניטין ציבורי גבוה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה