דיגיטל וטק

אפל נפרדת: אחרי 30 שנה היא סוגרת את החנות האייקונית

אחרי 30 שנה: אפל, אישרה לאחרונה שהיא מתכננת לסגור לצמיתות את חנות הקמעונאות שלה Infinite Loop אשר נמצאת בקליפורניה. האתר שימש בין היתר גם כמטה החברה משנות ה-90 ועד 2017 
מערכת ice |  1
אפל (צילום shutterstock)
אפל, אישרה באופן רשמי שהיא תסגור לצמיתות את החנות הקמעונאית Infinite Loop שלה בקופרטינו, קליפורניה בתאריך ה-20 בינואר. Infinite Loop שימש כמטה של אפל מאמצע שנות ה-90 ועד 2017, לפני פתיחת מטה אפל פארק הנוכחי של החברה אשר נמצא במרחק של כמה קילומטרים משם.
אפל תציע לכל העובדים בחנות את ההזדמנות להמשיך לעבוד עם החברה. מקור הודיע לנו שלפחות חלק מהעובדים יוכלו לעבור לחנויות סמוכות, כולל מרכז המבקרים של פארק אפל ויריד עמק אפל.
דובר אפל, התייחס לפרסומים ואמר כי: "אחרי שנים רבות של שירות לקוחות בחנויות שלנו באזור המפרץ, אנחנו מתכננים לסגור את החנות שלנו ב-Infinite Loop. לכל חברי הצוות המוערכים שלנו תהיה הזדמנות להמשיך בתפקידיהם עם אפל. אנו מצפים לקבל את פני הלקוחות שלנו במרכז המבקרים של Apple Park הסמוך ובמקומות אחרים, ב-Apple.com ובאפליקציה של Apple Store."
החנות נפתחה לראשונה ב-1993 בשם The Company Store, והיא התמקדה בעיקר במכירת סחורה ממותגת אפל. לאחר שיפוצים ב-2015, היא נפתחה מחדש כחנות קמעונאית מסורתית יותר של אפל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני חתיך
    אברם הכושון 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואי וואי וואי סטיב ג'ובס העבריין ממציא את אפל בלי בושה
    סגור