דיגיטל וטק

יוטרון בעסקה בשווי 42 מיליון שקל: "ביקוש גובר לפתרונות חניה"

החברה הפועלת בשוק המערכות האוטונומיות ומוצרי האוטומציה, מובילה את השוק הישראלי בתחום ואת שוק מערכות החניה האוטומטיות האמריקני. המערכת החדשה פורצת דרך בתחום האוטומציה לשירותי לוגיסטיקה TPL. המנכ"ל חיים שני: "ההסכם משקף את ההכרה של התעשייה ביתרון התחרותי של טכנולוגיית החברה ואיכות מוצריה"
מערכת ice | 
חניון אוטומטי מבית יוטרון (צילום יחצ)
חברת יוטרון, מובילה עולמית בשוק החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, חתמה היום (ראשון) עם לקוח ישראלי מוביל בתחומו, הסכם לתכנון והקמה של מערכת מחסנים אוטומטיים המשולבים בתהליך לוגיסטיקה ושירותים לוגיסטיים TPL. המערכת תכלול תתי מערכות מהירות לאחסון ושליפת מוצרים ממחסן אוטומטי המתנשא לגובה של 40 מטר ומספר מפלסי שינוע המאפשרים תפוקות גבוהות במיוחד, בהתאם להזמנות הלקוחות. 
התמורה הצפויה לחברה על פי ההסכם תעמוד על סך כולל של כ-42 מיליון שקל (כ-10.5 מיליון יורו), שתשולם בהתאם להתקדמות אבני דרך בביצוע הפרויקט, אשר צפוי להתחיל ברבעון הראשון לשנת 2024 ולהסתיים ברבעון הראשון של שנת 2026. החברה מובילה את השוק המקומי בתחום מערכות הלוגיסטיקה האוטומטית והמערכות מתוצרתה, המשרתות לקוחות מובילים בשוק הישראלי, מאחסנות ושולפות מדי יום עשרות אלפי פריטים באמינות ותפוקה גבוהה באמצעות טכנולוגיה אינטגרטיבית מתקדמת שהחברה פיתחה. 
כמו כן, מערכות החניה האוטונומית של החברה משמשות מדי יום אלפי רכבים ונחשבות למובילות בשוק העולמי באמינות ובתפוקה. חיים שני, מנכ"ל יוטרון: "יוטרון מציגה בפרויקט הזה יכולות של הקמת מחסן אוטומטי המשתלב באופן מובנה בתוך תהליך התפעול העיקרי של הלקוח ומאפשר מיקסום היעילות התפעולית על המשתמע מכך. אנו עדים לצמיחה של תחום המרכזים הלוגיסטיים ועמה לביקוש גובר לפתרונות לוגיסטיים המשלבים מערכות רובוטיות מתקדמות".
"הסכם זה אשר נחתם עם הלקוח, משקף את ההכרה של התעשייה בישראל ביתרון התחרותי של טכנולוגיית החברה ואיכות מוצריה. אנו גאים לחתום על הסכם נוסף בשוק הבית שלנו ולממש את אסטרטגיית הצמיחה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה