דיגיטל וטק

העלייה במתקפות הסייבר: פאלו אלטו בשווי שיא של 100 מיליארד דולר

חברת אבטחת המידע שייסד היזם ניר צוק, נסחרת בשווי שיא, זאת בשל המלחמה והעלייה החדה במתקפות הסייבר ברחבי העולם והצורך לפתרון יעיל ומהיר נגדן

מערכת ice | 
ניר צוק מייסד ומנכ"ל פאלו אלטו (צילום מתוך אתר החברה פאלו אלטו, ויקיפדיה)
חברת הסייבר הישראלית שנוסדה על ידי היזם ניר צוק ושוכנת בבסיסה בסנטה קלרה שבקליפורניה, הגיעה לשווי שיא של כ-100 מליארד דולר. זאת בשל מתקפות הסייבר הרבות שנגרמות על ידי ארגוני טרור וגורמים עוינים.
פאלו אלטו, החלה את שנת 2023 בהצלחה רבה, במהלך השנה היא רכשה את חברת הדפדפנים המאובטחים טאלון , תמורת 600 מיליון דולר. בהמשך רכשה החברה את דיג סקיוריטי, תמורת 315 מיליון דולר. (דיג סקיוריטי פיתחה טכנולוגיה המאפשרת זיהוי ותגובה בזמן אמת לאיומי דליפת מידע מפלטפורמות ענן שונות).
לפני חודשיים, מיד לאחר פרוץ המלחמה והמתקפה הרצחנית של חמאס ב־7 באוקטובר, היה חשש מפני פגיעה בשווי חברות הסייבר הישראליות. המשקיעים האמריקאים תהו כיצד יכול להיות שמערכת הישראלית לא עלתה על המידע המקדים טרם המתקפה והיה סימן שאלה לגבי המשך ההשקעה בהן.
עכשיו, חודשיים אחרי, נראה כי החששות נעלמו וחברות הסייבר עדיין בשיאן. לצד פאלו אלטו מצאו את עצמן גם צ'ק פוינט, סייברארק ורוניס בשווי שיא. כאמור הענף "זוכה" מריבוי מתקפות הסייבר אבל גם מהנחיית רשות ניירות הערך האמריקאית (SEC), שדורשת דיווחים מקיפים בהרבה על אירועי הסייבר האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה