דיגיטל וטק

תקיפות האקרים ממשיכות וכעת גם חברת טיפלתי על הכוונת

תקיפה ההאקרים על חברות ישראליות ממשיכות וכעת, ההאקרים טוענים כי הצליחו להיכנס באופן חשאי למחשביה של החברה בחודש ספטמבר ומחזיקים ב-265GB של מידע סודי. החברה בתגובה: "נכון לרגע זה לא זיהינו כל אובדן מידע או פריצה למערכות שלנו"
מערכת ice | 
מתקפת סייבר (צילום pexels)
קבוצת ההאקרים AlphV, פרסמה כי יש בידיה כמויות מידע עצומות שמגיעים ממאגריה של חברת הפינטק הישראלית המצליחה טיפלתי, אשר מפתחת פתרונות אוטומציה להעברת תשלומים.
קבוצת ההאקרים טוענת שמתכננת לחשוף בתור התחלה מידע סודי בנוגע למספר לקוחות של החברה הישראלית שבין היתר נכללים גם: טוויץ', שירות המשחקים של אמזון וחברת רובלוקס.
לפי הפרסומים, הקבוצה היא הצליחה להיכנס באופן חשאי למחשביה של החברה הישראלית בספטמבר 2023 ומחזיקה ב-265GB של מידע סודי. ההאקרים משתמשים בטקטיקה שונה מקבוצות אחרות ומאיימים לא רק על החברה אלא גם על לקוחותיה כעוד אמצעי סחיטה על החברה.
זוהי איננה הפעם הראשונה מאז תחילת המלחמה שחברות ישראליות מותקפות על קבוצות האקרים. לרוב התקיפות מבוצעות על ידי האקרים אירנים אבל הפעם אין כל סימן כי גם הפעם מדובר בקבוצה אירנית.
מטיפלתי נמסר כי: "אנחנו מכירים את הטענה הזו וחוקרים אותה. אנחנו לוקחים בכל החומרה והחשיבות את בטחון מידע לקוחותינו. נכון לרגע זה לא זיהינו כל אובדן מידע או פריצה למערכות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה