דיגיטל וטק

צה"ל בפדיחה גדולה: זו ההודעה החריגה שנשלחה בטעות

בעקבות תקלה חריגה במערכת החייגן הצה"לית, נשלחה הודעת התייצבות לתרגיל גיוס למספר משרתי מילואים, זאת על אף שלא היו אמורים לקבל הודעה כזו: "התקלה נמצאת בטיפול וסיבותיה מתוחקרות"
מערכת ice | 
טעינת טלפונים סלולאריים של חיילים בשטח (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין, freepik)
שוב זה קורה לצה"ל. בעקבות תקלה חריגה שנרשמה היום (ראשון) במערכת החייגן הצה"לית, נשלחה הודעת התייצבות לתרגיל גיוס למספר משרתי מילואים, זאת על אף שלא היו אמורים לקבל הודעה כזו.
עוד הוסיפו בצה"ל: "התקלה נמצאת בטיפול וסיבותיה מתוחקרות. כלל משרתי המילואים אליהם נשלחה הודעת זימון יקבלו הודעת ביטול זימון. מוקד המילואים זמין לאנשי המילואים לכל פנייה".

רק לאחרונה, משטרת ישראל פרסמה הודעה לפיה קיימת עדות לדיווחים אודות אזרחים רבים המקבלים הודעות SMS אישיות הכוללות את שם האזרח ותוכן מאיים ופרסמו את תוכן ההודעה בעלת האופי המאיים
בשפה האנגלית נכתב: "חייל, הקללה עדיין לא הגיע, כדאי שאתה והממשלה שלך תקחו את עצמכם בידיים. הזמן שלך אזל, האדמה שלנו תשוחרר. השקר של הניצחון מצד הממשלה שלך הוא רק תירוץ להסתרת הבושה מההפסד. הגאווה של 'המרכבה' נאנסה, האגדה של הצבא שלך נמוגה, הקולגות שלך מתים בעזה בחורי המוות. כל מה שקורה הוא באשמתו הישירה של נתניהו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה