דיגיטל וטק

LG בעסקת הענק: זו החברה איתה חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי

חברת VeriSilicon, הודיעה על עסקה שחתמה עם ענקית הטכנולוגיה LG, במסגרתה, ישולב המעבד הגרפי של החברה ה-Vector Graphics GPU, במוצריה אשר יצאו לשוק בקרוב. מנכ"ל החברה מסר כי: "אנחנו מחויבים עמוקות לפריצת גבולות החדשנות"
מערכת ice | 
שבב (צילום Pok Rie / Pexels)
חברת VeriSilicon, הודיעה היום (רביעי) כי ענקית הטכנולוגיה LG, הטמיעה את מעבד החברה GCNanoUltraV 2.5D GPU, בעל הביצועים המוכחים וצריכת ההספק הנמוכה, עבור מערכת ה-SoC הקניינית הבאה שלה, שתאפשר לצייד יישומים שונים ביכולות גרפיות מרהיבות.
יחידת העיבוד הגרפי Vivante GCNanoUltraV 2.5D GPU של VeriSilicon, משלבת את דרייבר ה-VGLite API driver הקומפקטי שפותח על ידי החברה לצורך תמיכה בספריית ה-Light and Versatile Graphics Library הפופולרית, וכך מאפשר יצירת ממשק משתמש חזותי מרהיב לרוחב מגוון רחב של פלטפורמות תוכנה.
ה-GCNanoUltraV 2.5D GPU, אף תומך בשפת ה-Scalable Vector Graphics, עם כלי המקור הפתוח SvgVGLiteRenderer של VeriSilicon, אשר מנתח קובצי SVG ומעבד תכני SVG דרך ה-VGLite API.
לדברי ג'אונגיו יאנג, סמנכ"ל וראש מעבדת ה-SoC Fundamental Technology ב-LG: "בחרנו ב- Vector Graphics IP של VeriSilicon בזכות התכונות החדשניות שלו וביצועיו במסגרת יישומים מבוססי גרפיקה. על ידי שילוב טכנולוגיה זו בקו ה-SoC של LG, אנו צופים שיפור של חוויית הלקוח הכוללת וחיזוק היצע המוצרים שלנו".
וויי-ג'ין דאי, סמנכ"ל בכיר ומנהל כללי של חטיבת ה-IP ב-VeriSilicon, אומר: "בתקופה שבה הטכנולוגיה מעצבת מחדש את האלקטרוניקה הצרכנית באופן מתמיד, אנחנו עדים להתפתחות מהירה של מוצרים רלוונטיים".
דאי המשיך ומסר: "ב-VeriSilicon, אנחנו מחויבים עמוקות לפריצת גבולות החדשנות ולשיפור חוויות הלקוח דרך פורטפוליו ה-IP העוצמתי שלנו, וזאת באמצעות מדד PPA (Power, Performance, Area) ממוטב. השותפות שלנו עם LG תחזק עוד יותר את נוכחותנו בשוק האלקטרוניקה הצרכנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה