דיגיטל וטק

חשיפה: כך נראים המכשירים הדגל החדשים של סמסונג

לאחר שמועות והשערות, כעת הודלפו תמונות ראשונות של סדרת הטלפונים החדשה של חברת סמסונג ה-S24, שתושק בתחילת השנה הבאה בארה"ב. מהתמונות ניכר כי אין כל שינויים מרחיקי לכת בעיצוב המכשיר
מערכת ice |  1
סמסונג גלקסי החדש (צילום Unsplash, סמסונג, shutterstock)
סדרת הטלפונים החדשה של סמסונג ה-S24, זכתה לתשומת לב גדולה ברחבי הרשת. לאורך הזמן נחשפו שלל פרטים על המפרט הטכני של המכשיר ועל הנראות שלו. כעת, נחשפים לראשונה, תמונות אמיתיות של הסמארטפונים המסקרנים של השנה הקרובה.
לפי הדיווחים, סמסונג הולכת להכריז על סדרת Galaxy S24 ב-17 בינואר באירוע השקה שיערך בסן פרנסיסקו בארה״ב. מסתמן כי המכשיר החדש לא מביא עמו חידושים בגזרת העיצוב וכשרגע הוא שומר על הקו העיצובי של סדרת Galaxy S23.
אחד הסימנים שמעידים על כך שהסמארטפון הינו מסדרת Galaxy S24 הוא הגריל של הרמקול התחתון אשר השתנה. כעת, על פי הפרסומים הוא יהיה בצורה אליפטית ולא בצורת חורים עגולים. מסתמן כי סמסונג מאמצת את המודל של אפל ומשקיעה מאמצים רבים על שיפור החומרה והתוכנה ופחות על הפן העיצובי. 
לפי הפרסומים האחרונים, הדגם היוקרתי ביותר בסדרה יגיע גם עם מעבד ה-Snapdragon 8 Gen 3 של חברת קוואלקום. מסתמן שהסדרה החדשה תכלול שלושה דגמים, כאשר לפי השמועות השינויים החיצוניים יהיו קלים בלבד, אך יוצעו צבעים חדשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אממ מה לכתוב פה? עדר של אנדרואיד או מה עוד יש כדי לצחוק
    מצחיק 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על משתמשי האנדרואיד גם קצת?
    סגור