דיגיטל וטק

ממשיכה לחדש: וואטסאפ משיקה פיצ'ר חדש

וואטסאפ השיקה רשמית את הפיצ'ר החדש שלה שזכה לשם "צ'אט קולי" אשר מאפשר למשתמשי האפליקציה לפתוח חדר צ'אט קולי שיכיל עד 128 משתתפים שנועד להיות השלמה לפיצ'ר השיחות הקוליות הזמין כיום באפליקציה 
מערכת ice |  3
וואטסאפ (צילום shutterstock)
וואטסאפ, הכריזה רשמית על הפיצ’ר החדש שלה שזכה לשם “צ’אט קולי” (Voice chat), המאפשר למשתמשי האפליקציה בקבוצות של עד 128 אנשים, לפתוח חדר צ’אט קולי אליו ניתן להיכנס ולצאת כל עוד הוא פעיל, כאשר הוא נועד להצטרף לאפשרות השיחות הקוליות מרובות המשתתפים הקיים כבר כיום באפליקציה.
החברה בעצם מנסה לצמצם את הפער אחר טרנד הצ'אט הקולי שנכנס לתודעה אי שם בסוף שנת 2020 כאשר הושקה אפליקציית קלאבהאוס ואף הגיע לרשתות חברתיות אחרות כמו: טלגרם, פייסבוק, דיסקורד ועוד.
יש לשים לב כי אפשרות הצ’אט הקולי אינה מחליפה את אפשרות השיחות הקוליות מרובות המשתתפים, המאפשרת לעד 32 אנשים לנהל שיחה משותפת, אלא נועדה לתת מענה לשיחות קוליות בקבוצות גדולות יותר של 33 עד 128 אנשים.
עם הפעלת חדר הצ’אט הקולי, חברי הקבוצה יקבלו בקשת הצטרפות בהתראת דחיפה (במקום שיחה) עם פתיחה של עמוד חדש ויעודי לצ’אט הקולי, אליו יכול כל משתמש בקבוצה להיכנס בכל פרק זמן נתון ולשוחח עם חברי הקבוצה.
 
כאשר משתמשים חדשים יצטרפו לצ’אט יופיע באנר בחלק התחתון של המסך על מנת לציין מי הצטרף לצ’אט. הפיצ’ר הצ’אט הקולי יהפוך להיות זמין בעבור כלל משתמשי וואטסאפ באופן מדורג במהלך השבועות הקרובים, כאשר יש להדגיש כי הוא יהיה זמין בקבוצות של 33 עד 128 אנשים בלבד נכון לרגע זה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רוצים לשדרג את ווטסאפ ? הורידו את אפליקציית okbye (ל"ת)
    ארז 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מדבקות
    למלמ 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיעשו אפשרות הגדלה למדבקות! זה צו השעה!??
    סגור
  • 1.
    צ'אט קולי זה סיוט (ל"ת)
    עמית 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור