דיגיטל וטק

אונ' בן גוריון וחברת אמדוקס בשיתוף פעולה: יוזמים למען המחר

ב-30/11 במשרדי Amdocs ברעננה, יתקיים האקתון "יוזמים למען המחר" במטרה לסייע לארגונים וליזמים פרטיים שונים למצוא פתרונות לאתגרים עימם הם מתמודדים בימים קשים אלו 

מערכת ice |  1
אמדוקס פארק (צילום יחצ)
האקתון "יוזמים למען המחר" הוקם בחסות מרכז היזמות של אוניברסיטת בן גוריון וחברת אמדוקס.  בעקבות המלחמה, גופים שונים בעורף נאלצים להתמודד עם אתגרים חדשים ומורכבים.
לכן, הוקם האקתון 'יוזמים למען המחר' שמטרתו היא לתת מענה לאתגרים ארוכי טווח שנוצרו כתוצאה מהמלחמה בתחומים שונים - מגזר ציבורי, בריאות הנפש, כלכלה, הסברה וחינוך.
חלק מהנושאים שיעלו במפגש: עבודה עם צוות ממוקד שיתן מענה ורעיונות לפתרון, יצירת קשרים עם אופציה להמשך, חשיפה של הארגון ושל הבעיה בפורום מגוון של אנשים, אופציה ליצירת המשכיות של פיתוח הפתרון עבור הגופים. 
האירוע יתקיים ביום חמישי ה30.11.23 בין השעות 14:00-23:00 במשרדי אמדוקס ברעננה. חשוב להדגיש כי האירוע הוא כולו ברוח התנדבותית וכל הלוקחים בו חלק מלאי תשוקה ליזום ולהצטרף למאמץ לחיזוק העורף הישראלי.
האקתון הוא אירוע יזמות אינטנסיבי, העושה שימוש בחוכמת ההמונים, בו המשתתפים מתחלקים לקבוצות חשיבה, היוצרות ומפתחות יחדיו רעיונות והמצאות פורצי דרך, במטרה לענות על אתגר אשר הוגדר על ידי המארגנים. הקאתון הוא אירוע תחום בזמן, הנמשך בין מספר שעות למספר ימים רצופים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמדוקס חברה בינונית מינוס כמו ישראל דהרי אחד המטומטמים (ל"ת)
    מוטי אטדגי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור