דיגיטל וטק

ביל גייטס: "בעוד 5 שנים לכל אדם יהיה סוכן אישי בעל בינה מלאכותית"

הפילנתרופ האמריקאי ומייסדה של חברת 'מיקרוסופט' הצהיר היום (שלישי) כי עתידה של הטכנולוגיה המבוססת על הבינה מלאכותית יתפתח וישתנה באופן משמעותי: "בעוד חמש שנים לכל אחד יהיה סוכן אישי המופעל על ידי בינה מלאכותית"
מערכת ice | 
ביל גייטס (צילום shutterstock)
הבינה המלכותית ממשיכה להתפתח ולהשפיע על חיינו גם בימים אלו בהם רבים משתמשים בבינה המלאכותית לצורך הסברה ולוחמה פסיכולוגית. מייסד מיקרוסופט ביל גייטס, מנבא כי בעוד חמש שנים עתיד כל אדם להחזיק סוכן אישי רובוטי המובסס אשר ינהל משימות רבות עבור האדם. 
גייטס מספר כי: "בעתיד הקרוב, כל מי שנמצא באינטרנט יוכל לקבל סוכן אישי המופעל על ידי בינה מלאכותית שהיא הרבה מעבר לטכנולוגיה של היום. סוכנים חכמים יותר. הם פרואקטיביים - מסוגלים להציע הצעות לפני שאתה מבקש אותם".
עוד הוסיף גייטס כי עתידה של הבינה מלאכותית לא יסתיים בכך ומכנה את הטכנולוגיה של היום כ'טיפשה' וכי צפויים שינויים משמעותיים בקרב הטכנולוגיה המבוססת על הבינה המלאכותית על חיינו. יתרה מכך, גייטס מספר כי הסוכן האישי המבוסס על בינה מלאכותית, יעניק מגוון שירותים לאדם ביניהם המלצות הרלוונטיות לתחומי העניין שלו והזמנת מקומות למסעדות האהובות עליו. 
גייטס הוסיף כי : "אם אתה רוצה סוג כזה עמוק של תכנון אישי היום, תצטרך לשלם לסוכני נסיעות ולבזבז זמן בלהסביר להם מה אתה רוצה". גייטס המשיך לספר על יכולותיו ויתרונותיו הגדולות של הסוכן האישי המבוסס ואמר כי: "אם חברך בדיוק עבר ניתוח, הסוכן שלך ייעץ לך לשלוח פרחים ויוכל להזמין אותם בשבילך. אם תאמר לו שתשמח להתעדכן עם השותף הוותיק שלך לחדר מהקולג', הוא יעבוד יחד עם הסוכן שלו בכדי למצוא זמן לשניכם ובדיוק לפני שתגיע, הוא יזכיר לך שהילד הגדול שלהם בדיוק התחיל קולג' באוניברסיטה המקומית". כל זאת, סיפר גייטס, יעשה בזכות פיתוח NLP, עיבוד שפה טבעית ושפת קידוד משופרת אשר יקנו יכולות יותר גדולות לפתרון בעיות רבות של בני האדם בחיי היום יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה