דיגיטל וטק

סמסונג חושפת: כל הפרטים על אירוע ההשקה הקרוב

פרטים ראשונים נחשפים על סדרת המכשירים הבאה של סמסונג ה-S24. כעת, מלבד מידע על המפרט הטכני של סדרת המכשירים החדשה, מסתמן כי החברה תקיים את האירוע ההשקה שלה בחודש ינואר הקרוב

מערכת ice | 
מטה סמסונג (צילום ויקיפדיה)
במסגרת השמועות בנוגע לסדרת הטלפונים החדשה של חברת סמסונג, נטען כי החברה תשיק את סדרת ה-Galaxy S24 מוקדם מהרגיל, זאת על מנת לפצות על הירידה בהכנסות החברה בתחום הסלולר. כעת, נחשף כי התאריך שמסתמן כסופי הוא ה-17 בינואר.
הפרטים בנוגע להשקה הקרובה מגיעים ממקור בקוריאה, אשר טוען כי החברה סיימה את כל ההכנות לאירוע ההשקה השנתי שלה ה-Unpacked 2023, אשר יערך גם השנה בסן פרנסיסקו בארה"ב.
על פי הפרטים שנחשפו עד כה, בסדרת הטלפונים החדשה ישולבו תכונות ופיצ'רים, אשר יהפכו את ה-S24 ל-״טלפון הבינה המלאכותית המתוחכם ביותר בעולם״. כמו כן, חידושים חדשים יגיעו כהשראה מ-ChatGPT, כמו לדוגמא היכולת ליצור תוכן כתוב ולערוך תמונות באופן אוטומטי לחלוטין. תכונות אלו ישולבו כנראה ב-Bixby, העוזרת הדיגיטלית של סמסונג.
בנוסף, הדגם היוקרתי ביותר בסדרה יגיע גם עם מעבד ה-Snapdragon 8 Gen 3 של חברת קוואלקום בכל שאר השווקים בעולם, אך טרם ברור איזה מעבד יהיה בדגם שיושק בישראל. מסתמן שהסדרה החדשה תכלול שלושה דגמים, כאשר לפי השמועות השינויים החיצוניים יהיו קלים בלבד, אך יוצעו צבעים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה