דיגיטל וטק

סוני חושפת: פלייסטיישן חדש יושק בקרוב

חברת סוני פרסמה באופן רשמי כי מתכננת להשיק דגם חדש ומוקטן של הקונסולת המשחק האהובה שלה. הדגם שזכה לכינוי ‘PlayStation 5 Slim יגיע לחנויות בחודש הקרוב
מערכת ice |  2
בקר פלייסטיישן 5 של סוני (צילום Onur Binay / Unsplash)
לאחר מספר הדלפות ברחבי הרשת, סוני אישרו באופן רשמי כי היא תשיק בתחילת חודש נובמבר דגם חדש וקטן יותר של קונסולת המשחק שלה שזכה לכינוי הלא רשמי ‘PlayStation 5 Slim’. 
לפי פרסומי החברה יושקו שני דגמים, אחד עם כונן דיסקים ואחד בלי. כמו כן, הקונסולות החדשות צפויות להגיע לחנויות באמריקה בתחילת חודש נובמבר כאשר כמה ימים לפני סוני תשיק מהדורה חדשה של פלייסשטיישן 5 שכוללת את המשחק ספיידרמן 2, שזכה לבאז גדול בקרב משתמשיה.
ככול הנראה המחיר של המהדורה המיוחדת של הקונסולה תהיה גבוהה במקצת ממחירו של הפלייסטיישן כיום שעומד על ו-499 ו-449 דולרים עבור הקונסולה עם ובלי כונן הדיסקים בהתאמה.
הדגמים חדשים יהיו בעלי זיכרון של 1 טרה בייט וכמובן שהם יגיעו עם אותה חומרה כמו אחיהם הגדולים. כמובן ההבדל היחידי והעיקרי בניהם הוא הגודל והמשקל שעתיד להיות הרבה יותר קטן לפחות ב-30 אחוזים וקלים ב-18-24 אחוזים בהשוואה לדגמים הקיימים היום בשוק. על כן נותר לחכות לאירוע ההשקה ולראות האם גם הדגם הנוכחי ימשיך את גל ההצלחה של הקונסולה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו באמת קצת הגיון!
    קצת עברית 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבדל יחידי ועיקרי? אם הוא יחידי איך הוא עיקרי?
    סגור
  • 1.
    באיחור
    איד שמבין 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם קצת הרבה באיחור כבר לפני שבועיים פורסם
    סגור