דיגיטל וטק

אפולו פאוור חושפת: הצעה ע"ס 3.5 מיליון שקל מתאגיד סינגפורי

חברת אפולו פאוור המפתחת, מייצרת ומוכרת מוצרים ופתרונות בתחום האנרגיה הסולארית חשפה הצעת ענק של 3.5 מיליון שקלים מתאגיד סינגפורי המבוסס על טכנולוגיית החברה
מערכת ice | 
עודד רוזנברג (צילום רמי זרנגר)
בהמשך להזמנת יריעות סולאריות ממשרד הבטחון, עליה דיווחה לפני שבועיים, אפולו פאוור המפתחת, יוצרת ומוכרת מוצרים ופתרונות בתחום האנרגיה הסולארית חושפת היום (יום ב') הזמנה גדולה בסך 3.5 מיליון שקלים מתאגיד סינגפורי ענק של פתרון ייחודי שמבוסס על הטכנולוגיה של החברה.
מדובר על מערכת סולארית ניידת לפריסה וקיפול, הכוללת את הגלילים הסולאריים פרי פיתוחה של אפולו פאוור וכן רכיבים חשמליים נוספים. ההזמנה כוללת בניית אב-טיפוס והדגמה בשטח של המערכת, ותסופק על פני תקופה של כשנה. 
אפולו פאוור (באמצעות חברת הבת סולארפיינט), הינה חברה המפתחת, מייצרת ומוכרת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.

עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור סיפר על ההצעה: "מדובר על הזמנה ראשונה של מוצרי החברה לשוק הסינגפורי, מדינה הנמצאת בחזית הטכנולוגיה, כזו שיודעת להעריך חדשנות ברמה גבוהה. זה סוג הלקוחות והשווקים אליהם מכוונת החברה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה