דיגיטל וטק

אילון מאסק בבשורה למשתמשי טוויטר: כל הפרטים על הפיצ'ר החדש

במסגרת המהפכה שהוא מתכנן ל-X, אילון מאסק מפרסם כעת על פיצ'ר חדש ברשת החברתית. האם אנחנו בדרך למהפכה? 
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק הכריז על פיצ'ר חדש בפלטפורמה החברתית שבבעלותו. כעת משתמשי X (טוויטר לשעבר) יוכלו לבצע שיחות קוליות ושיחות וידאו דרך האפליקציה, כך שאפשר יהיה לקיים שיחות ישירות בין משתמשים בפלטפורמה במידה ויאפשרו זאת.
נכון לשעה זו, המהלך מהווה חלק מניסיון של מאסק להרחיב את הפיצ'רים של הרשת החברתית עד לרמה של מהפכה של ממש. החברה לא הכריזה על כך רשמית, אך הדבר צץ בעמוד אשר מסביר כיצד ניתן להפעיל את הפונקציה הזו.
הפיצ'ר החדש יהיה תחילה זמין רק עבור בעלי מכשירי חברת אפל עם מערכת ההפעלה ה-iOS ובהמשך גם בקרב משתמשי האנדרואיד. כמו כן, הפיצ'ר החדש לא יהיה זמין לכולם, אלא למשתמשי הפרימיום בלבד.
יש להדגיש, כי כל המשתמשים בטוויטר יוכלו לקבל שיחות, אבל על מנת להוציא שיחות עליהם לעשות מנוי פרימיום. עוד פורסם, כי בכדי לשוחח עם משתמש, נדרש תחילה לשלוח לו הודעה על מנת שיאשר וזאת במטרה להפחית את השיחות הלא רצויות.
לא בטוח כמה התכונה הזו תהיה מבוקשת על ידי משתמשי X, בטח כשיש עוד עשרות אפשרויות אחרות וחינמיות, אבל כאמור זה עוד צעד בדרך להפוך את הפלטפורמה לרבת יכולות כפי שמאסק כתב בחשבונו ברשת החברתית.
כזכור, רק לאחרונה השיקו ב-X את תכנית Premium+, במחיר של כ-16 דולר לחודש, אשר כוללת את כל הכלים והתכונות שמציעה הפלטפורמה, בניכוי המודעות, כך מסרה החברה בפוסט שפורסם לאחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה