דיגיטל וטק

פאגאיה מרחיבה את רשת ההלוואות שלה: שני שותפים חדשים הצטרפו

הבנק יקבל גישה למוצר הטכנולוגי מבוסס AI של פאגאיה להחלטות אשראי; חברת מימון הרכבים של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם תיישם את הטכנולוגיה של פאגאיה בכדי לאשר יותר הלוואות למותג הרכב שלה בכל רחבי ארה"ב; קרובינר: "יותר הזדמנויות ליותר אנשים לעתים יותר קרובות"
מערכת ice | 
גל קרובינר (צילום יחצ)
פאגאיה טכנולוגיות בע״מ (NASDAQ: PGY) (להלן: ״החברה״ או "פאגאיה"), חברת טכנולוגיה גלובלית המפתחת ומספקת תשתית בינה מלאכותית עבור המערכת הפיננסית ועולמות האשראי, דיווחה למשקיעיה כי היא מצרפת שני שותפים חדשים לרשת ההלוואות שלה: בנק הנמצא בין חמשת המובילים בארה"ב וחברת מימון הלוואות לרכבים של אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם. 
בפאגאיה מעריכים כי עם הצטרפות שני השותפים האסטרטגיים החדשים, נפח רשת ההלוואות שלה יגדל באופן מהותי.
חבילת המוצרים הייחודית של פאגאיה למתן החלטות אשראי (חיתום) תאפשר לשני השותפים החדשים שלה לאשר יותר הלוואות לרכישת רכב (חדש או משומש) ע"י החיבור לטכנולוגיית ההלוואות המשולבת של פאגאיה, ותאפשר להם להרחיב את קהל הלקוחות שלהם לקבוצה מגוונת יותר של לווים, מבלי לקחת סיכוני אשראי נוספים.
"שני השותפים החדשים שמצטרפים לרשת ההלוואות של פאגאיה מייצגים את היכולת שלנו לעבוד עם הגופים הפיננסיים הגדולים בארה"ב. אנחנו נשארים ממוקדים במטרה לסייע לבנקים ולמלווים בתחום הרכב להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם באמצעות חיבור למוצר הייחודי שלנו, עליו ארחיב בשיחת המשקיעים הקרובה ב-2 בנובמבר לאחר פרסום הדוחות הרבעוניים" ציין גל קרובינר, מייסד שותף ומנכ"ל פאגאיה. "השותפויות החדשות הללו סוללות את הדרך לאקוסיסטם פיננסי רב-גוני יותר, שהוא עיקר המשימה שלנו- לאפשר יותר הזדמנויות פיננסיות ליותר אנשים, לעתים קרובות יותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה