דיגיטל וטק
האם e-SIM פותר בעיות קליטה? ייתכן ש-WECOM מטעה אתכם
על אף מסע הפרסום המרשים, WECOM היא לא החברה היחידה בישראל שמציעה חיבור ל-e-SIM ואין לה כל בלעדיות על הטכנולוגיה המדוברת. המשפט המטעה ביותר הוא שהניתוק הוא "ללא עלות", שכן ממילא אין פה העברת סים על-ידי שליח וכל הפרוצדורה נעשית מרחוק
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', חברת הסלולר עומלת על גיוס לקוחות חדשים באמצעות קמפיין שלא קשה להבין שהוא פשוט מטעה. החברה פרסמה לאחרונה: "לכל מי שחווה בעיות קליטה בימים אלה לאור המצב".
עוד היא טוענת כי היא "מאפשרת באופן בלעדי בישראל חיבור מידי לרשת באמצעות טכנולוגיית e-SIM ללא עלות". קהל היעד הוגדר בתור "כלל החיילים, אזרחים ומשפחות שאיבדו טלפונים וסימים", תוך הבטחה שהחברה שומרת על השקיפות
חשוב לציין כי אין קשר בין הטכנולוגיה לקליטה, וכן WECOM היא לא החברה היחידה בישראל שמציעה חיבור ל-e-SIM, אין לה כל בלעדיות על הטכנולוגיה המדוברת. המשפט המטעה ביותר הוא שהניתוק הוא "ללא עלות", שכן ממילא אין פה העברת סים על-ידי שליח וכל הפרוצדורה נעשית מרחוק.
עוד ב-
על פי פעילות חברות הסלולר הגדולות מאז תחילת המלחמה, נראה כי הן פועלות לספק מענה לכלל הלקוחות הצריכים סים. החברות הקימו מערך פנימי של שליחויות ומאות עובדים שמתנדבים על-מנת לספק סימים לכל אזור בארץ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(20):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
20.לשיטת החיבור אין קשר לקליטהמרק 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0אכן פרסומת מטעה.הם על רשת סלקום.עדיין זה לא מבטיח שהם מקבלים 100% תשתית של סלקום. בימים כתיקונם היה אפשר לתבוע אותם על הטעיהסגור
-
19.לקוח מאוכזב לשעבר (ל"ת)אלכס 10/2023/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
18.לא מבין מה רוצים יש בעוד חוברות סוללר לא יחידידבשוק (ל"ת)אולג 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
17.יקרים מאוד (ל"ת)מוחמד 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
16.וואלה הם סבבה (ל"ת)לירן 10/2023/25הגב לתגובה זו0 1סגור
- טען עוד
-
15.לא טובים (ל"ת)עמוס 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
14.אני לא מרוצה לקוח ותיק שעזב אותם (ל"ת)דוד 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
13.שרות על .... (ל"ת)דודי 10/2023/25הגב לתגובה זו0 1סגור
-
12.וואלה יש מקום לשיפור (ל"ת)פבלו 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
11.לקוחה לשעבר חרטה (ל"ת)אורית 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
10.מה נסגר איתם?? (ל"ת)דנית 10/2023/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.זה חברת we (ל"ת)מורן 10/2023/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.מרוצה חלקי יש מקום לשיפור (ל"ת)יוסף 10/2023/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.לא עונים בקיצור חרטה (ל"ת)מנשה 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
6.נציגים לא נחמדים (ל"ת)רמי 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
5.שרות לקוחות זוועה (ל"ת)בוריס 10/2023/25הגב לתגובה זו2 0סגור
-
4.לא עונים שם (ל"ת)דורית 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
3.לא מרוצה מהם (ל"ת)מאיה 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.לקוח מאוכזב לשעבר (ל"ת)חיים 10/2023/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.לא אמינים (ל"ת)פאדי 10/2023/25הגב לתגובה זו2 0סגור