דיגיטל וטק

חברת הטכנולוגיה הישראלית גייסה 7.5 מיליון דולר

באטמ, חברת הטכנולוגיה הישראלית, הודיעה כי חברת אדור דיאגנוסטיקס (Ador), חברה כלולה בקבוצה, גייסה 7.5 מיליון דולר, כאשר מתוך גיוס זה, 3.5 מיליון דולר הינו השקעה של קבוצת באטמ
מערכת ice | 
מוטי נגר באטמ (צילום אביתר נגר)
באטמ, חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מודיעה היום (שני) כי חברת אדור דיאגנוסטיקס (Ador), חברה כלולה בקבוצת באטמ, גייסה 7.5 מיליון דולר, כאשר מתוך גיוס זה, 3.5 מיליון דולר הינו השקעה של קבוצת באטמ.
מחצית ההשקעה מבוצעת עם חתימת הסכם ההשקעה, ויתרת ההשקעה תבוצע עם השלמת אבני דרך במהלך ששת החודשים הקרובים. בעקבות השקעה זו, תגדל אחזקת המניות של הקבוצה באדור ל-43.6%.
חברת אדור, חברת דיאגנוסטיקה מולקולרית חדשנית, מפתחת את הפלטפורמה המתקדמת לביולוגיה מולקולרית NATlab, המשתמשת בשיטת הגברה איזותרמית חדשה לאבחון מספר רב של מחלות, תוך התמקדות במחלות זיהומיות. פתרון זה נועד לספק תוצאות מהירות ומדויקות ולאפשר זיהוי מדויק של פתוגניים וטיפול מהיר.
המחקר והפיתוח ממשיכים להתקדם וניסויים פרה-קליניים מתבצעים בשיתוף פעולה עם בית חולים. חברת אדור מחזיקה ב 11 פטנטים הרשומים בארה"ב ו-8 פטנטים בינלאומיים הנמצאים בתהליך רישום. הקבוצה צופה שהשוק הפוטנציאלי עבור NATlab יגדל ל-15.8 מיליארד דולר עד 2025.
מוטי נגר, מנכ"ל BATM, מסר כי "אנחנו מאוד נרגשים מהפוטנציאל פורץ הדרך של חברת אדור, בעלת טכנולוגיה שיכולה לשבש את שוק הדיאגנוסטיקה המולקולרית – והיא מגובה בפורטפוליו פטנטים בינלאומי חזק וצומח. השקעה זו, הנתמכת בניסיון הרב שלנו בהפיכת קניין רוחני למוצרים בשוק, תקדם את הפיתוח של אדור, לקראת מה שאנו מאמינים שתהיה הזדמנות משמעותית ליצירת ערך משמעותית עבור באטמ. אנו מצפים לדווח על המשך ההתקדמות בחברת אדור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה