דיגיטל וטק

מלחמת "חרבות ברזל": נקסט ויז'ן קיבלה הזמנות ב-17 מיליון דולר

נקסט ויז'ן מדווחת על קבלת ההזמנה לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של 17 מיליון דולר: "החברה נרתמת למערכה ע"י הגברת הספק הייצור על מנת שנוכל לתת מענה ולעמוד בביקושים מצד כוחות הביטחון הישראליים בתקופה קשה זו"
מערכת ice | 
חן גולן יו"ר דירקטוריון נקסט ויז'ן (צילום יחצ, flying production)
נקסט ויז'ן, חברה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, מדווחת היום (חמישי) על קבלת ההזמנה לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של 17 מיליון דולר.
נקסט ויז'ן תספק ההזמנה החל מהרבעון השלישי של 2024 ועד לרבעון השלישי של 2025. שיעור של 10% מהתמורה תשולם כמקדמה בכפוף לתנאים האמורים בהזמנה. יתרת התמורה תשולם במועדים שונים, בהתאם למועדי אספקת המוצרים כפי שנקבעו בהזמנה. 
חן גולן, יו"ר נקסט ויז'ן :"נקסט ויז'ן מרכינה את ראשה ומשתתפת בצער המשפחות השכולות ומחזקת את ידי משפחות האזרחים והחיילים הנעדרים והחטופים. החברה נרתמת למערכה ע"י הגברת הספק הייצור על מנת שנוכל לתת מענה ולעמוד בביקושים מצד כוחות הביטחון הישראליים בתקופה קשה זו".
מתחילת השנה דיווחה החברה על 13 עסקאות מהותיות למכירת מצלמות ומוצרים נוספים, החוצות את רף הדיווח עסקאות אלה מסתכמות להיקף כולל של כ-51.2 מיליון דולר. עסקאות אלה הן רק חלק מההזמנות השוטפות שמקבלת החברה במהלך השנה מלקוחות קיימים וחדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה