דיגיטל וטק

לגיל השלישי: הקו החם שנפתח עבור ימי המלחמה

עמותת עזר מציון הודיעה על מספר טלפון ייעודי אליו בני הגיל השלישי ומשפחותיהם יוכלו להתקשר על מנת לקבל שירות במגוון נושאים. בין היתר, הקו יספק מענה בנושאי הסעות, ייעץ לבני משפחה של חולי דמנציה ויציע תמיכה בשינוע מזון ותרופות
מערכת ice | 
קשישים (צילום freepik)
על רקע אירועי המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה נגד החמאס והג'יהאד האסלאמי, בני הגיל השלישי מתמודדים עם אתגרים שונים. עמותת עזר מציון מודיעה כעת (שני) על פתיחת קו חירום ייעודי שייתן מענה במגוון נושאים. המענה יינתן מדי יום במהלך המלחמה בשעות 8:00 עד 20:00.
בין הסוגים השונים של השירותים שיינתנו על ידי אנשי העמותה בקו החירום במהלך ימי המלחמה: מענה בנושאי הסעות, הפגת בדידות, ייעוץ לבני משפחה של חולי דמנציה, תמיכה ע"י עובדות סוציאליות ואנשי מקצוע לגיל השלישי וכן שינוע מזון ותרופות. מנהלת שירותי המעטפת של האגף לסיעוד ותמיכה לקשישים, עו"ס שגית קולמן סיפרה על המהלך.
"האוכלוסייה המבוגרת מתמודדת עם קשיים שייחודיים לה בשגרה", אמרה קולמן, "ואלו מתעצמים בימי חירום. קו החירום נועד כדי לתת מענה לאוכלוסייה הזו במגוון תחומים, הן בהיבט הפיזי והטכני והן בהיבט הרגשי והמקצועי. אנו קוראים לכל מי שזקוק לסיוע שיפנה אלינו ונשתדל לסייע ככל האפשר באמצעות אנשי המקצוע והמתנדבים הרבים של העמותה בכל רחבי הארץ".

צילום: באדיבות עמותת עזר מציון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה