דיגיטל וטק

בשורה לגיימרים: הטכנולוגיה של אנבידיה תשולב במשחק הזה

תאגיד המשחקים Valve השיק את Counter-Strike 2, שמהווה את השדרוג הטכנולוגי המשמעותי ביותר בהיסטוריה של Counter-Striker עד היום. אנבידיה עבדה עם Valve כדי לוודא שהשהיית המערכת, שהינה קריטית לשחקנים במשחק, תהפוך למינימלית ככל שאפשר
מערכת ice | 
מנכל ומייסד אנבידיה גנסן הואנג (צילום באדיבות אנבידיה)
תאגיד המשחקים Valve השיק את Counter-Strike 2, שמהווה את השדרוג הטכנולוגי המשמעותי ביותר בהיסטוריה של Counter-Striker עד היום, כשהוא משדרג את  Counter-Strike: Global Offensive(CSGO) כדי למנוע Source 2, תוך כדי מינוף ממשקי API גרפיים חדשים יותר על מנת לשפר את הדיוק והתגובתיות במשחק.
NVIDIA עבדה עם Valve כדי לוודא שהשהיית המערכת, שהינה קריטית לשחקנים במשחק, תהפוך למינימלית ככל שאפשר באמצעות התוספת של טכנולוגיית ה-Reflex.
במשחקים תחרותיים כמו Counter-Strike 2FPS גבוה והשהיה נמוכה מאפשרים לשחקנים לסמן מטרות מהר יותר ולדייק אותן טוב יותר, כמו גם להגיב במהירות גבוהה יותר כדי להשיג חווית משחק אולטימטיבית.
סדרת GeForce RTX 40 תביא את החוויה האולטימטיבית של Counter-Strike 2 – עם השהייה נמוכה בעזרת טכנולוגיית NVIDIA Reflex וקצב פריימים גבוה (FPS). גיימרים עם כרטיסי מסך מותאמים יכולים להשתמש ב-NVIDIA Reflex ב-Counter-Strike 2 ולהפחית את זמן ההשהייה עד 35%.
NVIDIA Reflex
טכנולוגיית NVIDIA Reflex מורידה מהעומס שנוצר על המעבד ומאפשרת FPS גבוה ובכך נותנת יתרון משמעותי לשחקנים. מעל ל-50 מיליון שחקנים משתמשים ב-NVIDIA Reflex כל חודש, והטכנולוגיה זמינה כעת ב-9 מתוך 10 משחקי היריות הפופולריים ביותר, ומופעלת על ידי משתמשי GeForce בעוד 80 משחקים נוספים שנתמכים בה.
 
מדידת זמן ההשהייה
אם בכוונתכם לבדוק את זמן ההשהייה ב-Counter-Strike 2, מומלץ להשתמש ב-NVIDIA Frameview בשביל לקבל את התוצאות המדויקות ביותר. טכנולוגיית NVIDIA LDAT זמינה גם בכדי לבצע מבחנים 'מקצועיים' לחוויית המשחק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה