דיגיטל וטק

אמזון מסתבכת עם הלקוחות: האם החשבונות שלכם נפרצו?

לקוחות רבים של אמזון ברחבי העולם קיבלו הודעות במייל על כך שביצעו רכישות באתר, זאת למרות שכלל לא ביצעו שום עסקה. הלקוחות זעמו, שירות הלקוחות קרס, אך בסופו של דבר מתברר כי מדובר ב"שגיאה במערכת" של החברה: "מתנצלים על אי הנוחות"
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
לקוחות רבים של אמזון ברחבי העולם חששו במיוחד שפרצו לחשבונות שלהם בחברה, זאת לאחר שרבים מהם קיבלו הודעות על כך שביצעו רכישות באתר, זאת למרות שלא באמת רכשו שום דבר באתר.
הלקוחות הזועמים והמבולבלים טענו כי נשלחו אליה שלושה מיילים רצופים אתמול (ראשון) בהם הודו להם על רכישת כרטיסי מתנה של גוגל פליי ומסטרקארד, למרות שמעולם כאמור לא רכשו אותם.
הדובר של אמזון מסר בתגובה לרשת CNBC כי "שגיאה במערכת שלנו גרמה לכך שנשלחו הודעת אימייל עם אישור הזמנה ללקוחות שכלל לא רכשו כרטיס מתנה. אנו שולחים אימייל חוזר ללקוחות אלה כדי ליידע אותם על השגיאה ולהתנצל על אי הנוחות שנגרמה להם". עוד סיפר כי לקוחות שקיבלו בחזרה את המייל מאמזון לא יצטרכו לנקוט שום פעולה וכרטיסם כמובן לא יחויב.
נוסף על כך, המיילים הכוזבים שנשלחו על ידי אמזון הכילו גם פסקה המזהירה את המשתמשים מפני הונאות בכרטיסי מתנה: "יש מגוון הונאות שבהן רמאים מנסים להערים על אחרים לשלם באמצעות כרטיסי מתנה של מותגים ידועים". בעקבות כך, לקוחות רבים היו מודאגים מאוד שאכן מדובר בהונאה, ונציגי השירות נאלצו להתמודד עם מבול של שיחות והודעות מלקוחות מבולבלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה