דיגיטל וטק

אפל בהודעה חשובה למחזיקי אייפון 15: זו התקלה החמורה במכשיר

לאחר גל תלונות מצד משתמשים רבים, אפל החליטה להתייחס ופרסמה מכתב מיוחד לרשתות האמריקאיות. חברת הענק טוענת כי התחממות המכשיר "תטופל בעדכון התוכנה הבא"
מערכת ice | 
אייפון (צילום shutterstock)
מאז שאפל שחררה את האייפון 15 לקוחות לא מפסיקים להתלונן על הבעיות המרובות שיש במכשיר. משינוי הצבע, שברים במסך הקדמי או בחלק האחורי ועד לחימום יתר של הטלפון עד כדי כך שהם לא יכולים אפילו להחזיק אותו.
כעת אפל החליטה להתייחס לבעיה המרכזית והיא התחממות המכשיר והודיעה כי: "זיהינו כמה תנאים שיכולים לגרום לאייפון להיות חם יותר מהצפוי. ייתכן שהמכשיר ירגיש חם יותר אחרי הפעלה ראשונה או שחזור המכשיר בגלל פעילות רקע מוגברת. גם זיהינו באג ב-iOS 17 שמשפיע על חלק מהמשתמשים."
בסוף ההודעה אפל התייחסה לפתרון הבעיה והודיעה כי התקלה "תטופל בעדכון התוכנה הבא". בנוסף, אפל זיהתה אפליקציות מסוימות שגורמות למכשיר להתחמם יתר על המידה, המפורסמת שבהן היא אינסטגרם. אפל טוענת כי: "אנחנו עובדים עם מפתחות האפליקציות האלו על תיקונים שנמצאים בהליך ההפצה."
חברות הסלולר בישראל פרסמו את מכירי הדגמים החדשים עם הטבות שונות שיקלו על הקנייה של המכשירים היקרים. כך לדוגמה, רשתות IDigital ופרטנר מציעות אפשרות להוזלת מחירי הדגמים החדשים עם החזרת מכשירים ישנים תמורתם וקבלת זיכוי בסכומי כסף גבוהים, כאשר בפרטנר סכום ההחזרה יכול להגיע עד מחיר של 3,330 שקלים ואילו ב-IDigital עד מחיר של 3,200. בנוסף למכירת אביזרים המותאמים לסדרת המכשירים החדשה במחירים מוזלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה