דיגיטל וטק

אחרי לחץ: OpenAI מחזירה ל-ChatGPT את הפיצ'ר האהוב

אחרי שהמשתמשים השתמשו בפיצ'ר לרעה והוא נוטרל, ChatGPT יכול לספק לכם תשובות עדכניות ממקורות מהימנים
מערכת ice | 
ChatGPT (צילום shutterstock)
OpenAI התחילה בחודש מאי לאפשר ל-ChatGPT להתחבר לאינטרנט ולהרחיב את החיפושים שלו. זמן קצר לאחר מכן, המהלך הוגבל רק לחיבור דרך פיצ'ר ה-Plugins שהוסיפה החברה למנוי הפרימיום של החברה ה-ChatGPT Plus.
חודש וחצי לאחר מכן, החברה נאלצה לחסום לגמרי את הגישה של המשתמשים לאינטרנט דרך ChatGPT לאחר שנעזרו בכלי על מנת לעקוף חומות תשלום לנצלו לצורך ביצוע עברות אחרות. כעת, היא מחזירה את הפונקצית החיבור לרשת במתכונת קצת שונה.
לאחר שלאחרונה החברה הוסיפה פיצ'רים שבזכותם הצ'אטבוט יתמוך באודיו ובתמונות. וספת נוספת היא האפשרות לנתח את השיחות החדשות שלו וכעת כל שאלה או שתעבירו ל-ChatGPT תוכל להסתיים בתשובה שמבוססת גם על מידע עדכני שהגיע מהרשת.
הפיצ'ר, שנקרא Browse with Bing, הוצג גם הוא במאי האחרון כחלק מכנס המפתחים של מיקרוסופט. כרגע, הפיצ'ר לא זמין לכל המשתמשים אלא למשתמשי הפרימיום בלבד אבל לאחרונה, בהודעת החברה צוין כי הגישה לפיצ'ר תתרחב "בקרוב" לכלל המשתמשים
אם אתם מנויים על ChatGPT Plus, כל שאתם צריכים לעשות כדי להפעיל את הפיצ'ר, הוא ללכת לאזור Profile & Settings, לבחור את Beta Features ואז לסמן את האפשרות של Browse with Bing. לאחר מכן בכל פעם שתבחרו בין המודלים שאליהם תרצו לשגר את השאלה שלכם, תחת GPT-4 תופיע האפשרות ל-Browse with Bing כדי לקבל את התשובות העדכניות ביותר מהרשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה