דיגיטל וטק

אפלייד מטיריאלס בהשקעה של מיליארדי דולרים: בשורת ענק בעולם השבבים

אפלייד מטיריאלס מודיעה על בניית המתקן הגדול בעולם למחקר ופיתוח בטכנולוגיית תהליך הייצור של מוליכים למחצה. המתקן החדש ימוקם בעמק הסיליקון ועלות ההקמה מוערכת בכ-4 מיליארד דולר
מערכת ice | 
אפלייד מטיריאלס (צילום יחצ)
אפלייד מטיריאלס הודיעה היום (שלישי) על השקעה יוצאת דופן של כ-4 מיליארד דולר לבניית המתקן הגדול והמתקדם בעולם למחקר, פיתוח ושיתופי פעולה בתחום טכנולוגיית תהליך ייצור של מוליכים למחצה
המתקן ימוקם בקמפוס אפלייד בעמק הסיליקון והוא מיועד לספק יכולות מגוונות ורחבות לתעשייה, המתקן משתרע על פני יותר מ- 16,700 מ"ר (יותר משלושה מגרשי פוטבול) של חדרים נקיים ומתקדמים לחדשנות תוך שיתוף פעולה עם יצרניות שבבים, אוניברסיטאות ושותפים בתחום.
מרכז EPIC, שתוכנן מהמסד עד הטפחות להאיץ את קצב פיתוח החידושים בייצור, צפוי לקצר במספר שנים את הזמן הנדרש לתעשייה לקידום הטכנולוגיה משלב הקונספט ועד למסחור, ובה בעת להגביר את קצב ההצלחה המסחרית של פיתוחים חדשים ואת התשואה על השקעות מו"פ באקוסיסטם של מוליכים למחצה.

קרדיט: יח"צ
"מוליכים למחצה חיוניים יותר מאי פעם לכלכלה העולמית, אולם האתגרים הטכנולוגיים שעימם מתמודדת התעשייה הופכים מורכבים יותר", אמר גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס.
"השקעה זו היא הזדמנות פז להנדס מחדש את הדרך שבה התעשייה העולמית משתפת פעולה כדי לספק טכנולוגיות מהותיות בתחום תהליכים וייצור של מוליכים למחצה הדרוש להשגת שיפור מהיר וחסכוני באנרגיה במחשוב עתיר ביצועים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה