דיגיטל וטק

דאק קריק חושפת את הזוכות בפרס שותפות השנה שלה

דאק קריק טכנולוגיות הכריזה היום על הזוכות בפרסי שותפת השנה שלה לשנת 2023. החברות שקיבלו את פרסי שותפת השנה של דאק קריק לשנת 2023 היו שותפות אינטגרציית המערכות Accenture, Agne ונוספות
מערכת ice | 
גביע (צילום freepik)
דאק קריק טכנולוגיות, ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים ותעשיית הביטוח הכללי, הכריזה היום על הזוכות בפרסי שותפת השנה שלה לשנת 2023. התחרות נערכה לראשונה בכנס באורלנדו שבפלורידה, ב-20-21 בספטמבר.
החברות שקיבלו את פרסי שותפת השנה של דאק קריק לשנת 2023 היו שותפות אינטגרציית המערכות Accenture, Agne ו-Coforge; שותפות הפתרונות Copart, LexisNexis Risk Solutions, Quadient ו-Smart Communications and Consulting; וכן שותפת הייעוץ Penguin Tech.
המובילה בשוק התוכנה כשירות הקדישה זמן במהלך הכנס שלה כדי להציע ולספק הכרה בהישגים המדהימים של שותפות הפתרונות, האינטגרציה והייעוץ שלה ברחבי העולם. פרסי שותפות השנה של החברה נוצרו כדי להכיר בכוחן של שותפויות וכדי לחגוג הישגים משותפים משמעותיים ברחבי האקו-סיסטם של שוק הביטוח.
פרסי זכוכית חרוטה הוענקו לשמונה הזוכות על השגת רמת המצוינות הגבוהה ביותר בשותפות עם דאק קריק, ועל כך שיש להן חזון שמקדם את העסק שלהם תוך שהן מדמיינות מחדש את עתיד הביטוח.
"אנו נרגשים מהשותפויות יקרות הערך שיצרנו ומיכולתנו לשתף פעולה עם חברות מכובדות כגון Accenture, Agne, Coforge, Copart, LexisNexis, Quadient, Smart Communications ו-Penguin Tech. יחד, אנו מעצבים מחדש את נוף החדשנות בתעשיית הביטוח כאשר אנו ממשיכים לספק פתרונות מבוססי ענן מהשורה הראשונה בשילוב עם שירותים יוצאי דופן", אמר מייק ג'קובסקי, מנכ"ל דאק קריק טכנולוגיות. "זוהי זכות להכיר בהישגים אלה ולהנציח את הישגיהם של השותפים שלנו ב-Partner Summit '23, עם קהל המורכב ממאות חברים אחרים במערכת האקולוגית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה