דיגיטל וטק

סטארטאפ ישראלי מתאים תכנים מרשתות חברתיות לדפי אינטרנט

חברת האדטק FireArc משיקה טכנולוגיית פרסום מבוססת AI המוסיפה לדפי אינטרנט תכנים מקוריים ופוסטים מרשתות חברתיות - בהתאם לתחומי העניין של הגולשים
מערכת ice | 
רשתות חברתיות (צילום freepik)
חברת האדטק FireArc (פיירארק) מהרצליה, המפתחת אפליקציות וטכנולוגיות פרסום מתקדמות, משיקה את הדור הבא של טכנולוגיית פרסום קונטקסטואלי מבוססת AI הכוללת מספר חידושים פורצי דרך בתעשייה.
הטכנולוגיה פותחה על ידי קרמבולה (Carambola), החטיבה העסקית של FireArc המתמחה בפרסום קונטקסטואלי. טכנולוגיית ה-AI החדשה מוסיפה לדפי אינטרנט תכנים מקוריים ופוסטים מהרשתות החברתיות שהם רלוונטיים לתוכן הנצפה ברמת דיוק של 94%. הפתרון החדש יוצג לראשונה בכנס הדיגיטל 2023 Dmexco, המושך אליו מדי שנה עשרות אלפי משתתפים (קלן, גרמניה, 20 -21 בספטמבר).

FireArc רכשה בשנת 2022 את חברת קרמבולה, חלוצה בפרסום קונטקסטואלי המקשרת מיליוני משתמשים עם הצעות פרסום ייחודיות. צוות החברה פיתח על בסיס הידע הייחודי של קרמבולה בתחום הפרסום הקונטקסטואלי, פתרון חלוצי בתחום זה המבוסס על בינה מלאכותית. הפתרון מגדיר את הרלוונטיות של התכנים ומצמיד לתכני האתר תכנים מקוריים משלימים שהרלוונטיות שלהם מעניינת את הגולשים ומעשירה את החוויות שלהם.
לדוגמא, כתבה על ג'ורג'ינה רודריגס זוגתו של הכדורגלן הנודע כריסטיאנו רונאלדו תצמיד לתוכן חידון על חייה, סקר פופולריות ותכנים נוספים. בניגוד לפתרונות מדור קודם, באמצעות שימוש בבינה מלאכותית התוכן יתמקד אך ורק בה (לא ברונאלדו או בכדורגל) ובאופן מדויק לקהל היעד. התכנים המשלימים מגדילים את מעורבות הגולשים, את משך השהות באתר, מספר הדפים הנצפים וכן את האפקטיביות של המודעות המוצמדות.
גולת הכותרת של ההכרזה היא טכנולוגיית AI מהפכנית המאפשרת לבעלי אתרים לשלב באתר פוסטים רלוונטיים מרשתות חברתיות בהתאמה מדויקת לתכנים של כל דף. כך, לדוגמא, לצד תכנים על אשתו של רונאלדו או ידוען אחר כלשהו יופיעו באופן אוטומטי פוסטים שלהם ו/או פוסטים של גולשים עליהם בגוף הכתבה הכוללים הקשרים ישירים לתוכן. הטכנולוגיה תומכת בכל הרשתות החברתיות הפופולריות כולל פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד. הפתרון מאפשר למפרסמים לפרסם מודעות הצמודות לפוסטים הללו בפורמטים שונים. הטכנולוגיה מייתרת את הנוהג המסורבל של בעלי אתרים המחפשים בעצמם פוסטים רלוונטיים באופן ידני ומעלים אותם לאתר, תהליך לא מדויק שגוזל זמן רב.
איתי צ'יזיק, מנכ"ל FireArc: "שוק הפרסום הדיגיטלי צמא לחדשנות שתניב הכנסות גדולות יותר מכל דולר השקעה. הטכנולוגיה החדשנית של קרמבולה מאפשרת לנו לממש את חזון ה-AI כמנוע מרכזי של שינוי פני ענף. הטכנולוגיה החדשה שאנו משיקים ופתרונות מבוססי בינה מלאכותית נוספים שנשיק בעתיד יקבעו סטנדרטים חדשים בשוק הפרסום הדיגיטלי הקונטקסטואלי - ואתרים שיקדימו לאמץ את הפתרונות יזכו ביתרון תחרותי משמעותי ביותר".

צוות FireArc בכנס Dmexco (צילום: יח"צ)
על פי מחקרים ראשונים שביצעה FireArc הטכנולוגיה החדשה מגדילה את משך השהות באתרים בשיעור ממוצע של 34%, מגדילה בשיעור ממוצע של 29% את מספר הדפים הנצפים וכן תוספת ההכנסות ממודעות נאמדת ב-25%.
איתן בבאי, מנהל פעילות קרמבולה: "התחרות על תשומת לבם של הגולשים מתעצמת מידי יום וככל שחוויותיהם עשירות יותר המעורבות שלהם גדלה וכך גם הכנסות האתר גדלות. אך ההצפה של באנרים חסרי הקשר מורידה את האפקטיביות שלהם ורבים מהגולשים אף פיתחו 'עיוורון למודעות' (banner blindness) הפוגע קשות בהכנסות של אתרים ומותגים. הפתרון שפיתחנו רותם יכולות AI כדי לייצר דיוק ברלוונטיות של התכנים לתחומי העניין של הגולשים, מעורבותם גדלה וכך גם ההכנסות ממודעות המשולבות סמוך לתכנים. שילוב תכנים רלוונטיים מרשתות חברתיות משנה את כללי המשחק בתחום הפרסום הדיגיטלי ונתונים ראשונים מעידים על פוטנציאל מסחרי גדול לטכנולוגיה זו שאנחנו מציגים בכנס Dmexco לעיני אלפי מומחים ומנהלי תעשיית השיווק הדיגיטלי מרחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה