דיגיטל וטק

חברת NIQ חוברת לסנופלייק לכבוד שת"פ חדש

NIQ הודיעה כי יכולות פלטפורמת NIQ Connect הורחבו כעת לשימוש ב-Snowflake Secure Data Sharing. יכולת זו מסמנת אבן דרך משמעותית לפלטפורמת החברה, המעצימה לקוחות ב-84 שווקים גלובליים, עם יכולות משופרות לשיתוף נתונים וגישה חלקה לנתונים בזמן אמת
מערכת ice | 
הייטק (צילום pexels)
,NIQ חברה גלובלית שפועלת בתחום המודיעין הצרכני, הודיעה כי יכולות פלטפורמת NIQ Connect הורחבו כעת לשימוש ב-Snowflake Secure Data Sharing. יכולת זו מסמנת אבן דרך משמעותית לפלטפורמת החברה, המעצימה לקוחות ב-84 שווקים גלובליים, עם יכולות משופרות לשיתוף נתונים וגישה חלקה לנתונים בזמן אמת. כתוצאה מכך, ניתן לבטל את זמני ההמתנה לעיבוד וטעינה, ולספק יעילות וזריזות ללא תחרות בתוך נוף צרכני מורכב.
"על ידי הרחבת היכולת שלהם לגשת ללא מאמץ לנתונים גלובליים, רב-ערוציים, אנו יכולים להעצים לקוחות לחשוף מסלולים חדשים לצמיחה גם בתוך נוף צרכני מורכב מאוד", אמר טרוי טראנגן,  מנהל מוצר ראשי ב-NIQ. "חדשנות היא המצפן שלנו, והמחויבות שלנו להנדס מחדש את פלטפורמת Connect התוותה מסלול חדש. ההשקעות האסטרטגיות שלנו אפשרו לנו לשחרר את הכוח של יכולות שיתוף נתונים מודרני, כדי להנחות את הלקוחות שלנו לעבר עתיד מזהיר יותר, מונע  על ידי נתונים".
NIQ Connect הוא נכס חיוני לארגונים, המאפשר להם לרתום את הנתונים שלהם בכל היבטי הארגון שלהם. עם נכסי נתונים משולבים, העסקים יכולים לזהות בקלות מגמות מתפתחות, לאתר פערי ביצוע ולהגיב במהירות להזדמנויות צמיחה. שיתוף הפעולה הגלובלי הזה מוכן לחשוף תובנות חדשות, שיובילו להבנה מעמיקה יותר של התנהגות הלקוחות והעדפותיהם.
"NIQ מחויבת לעזור לחברות להפוך לזריזות יותר בעת שהיכולת לנוע במהירות בהתבסס על נתונים מדויקים, היא בעלת חשיבות עליונה", הוסיף טראנגן. "גישה חדשנית זו לשיתוף נתונים תספק כיום ללקוחות Connect יתרון תחרותי ומוכנות טובה יותר לעתיד. אנו משדרגים כל רמה של פלטפורמת ה-Connect שלנו, ואנחנו נלהבים נוכח השיפורים שיעזרו ללקוחותינו לשגשג".
"כמובילה מכווינת התובנות הקמעונאיות והצרכניות, NIQ הייתה מרכיב עיקרי בתעשיית הקמעונאות באספקת נתונים המעניקים יתרון תחרותי לקמעונאים ולחברות מוצרי צריכה", אמרה רוזמרי דיאראגון, ראש תחום קמעונאות ומוצרי צריכה עולמי ב-Snowflake. "אנחנו כל כך נרגשים להפגיש את מלוא העוצמה של Snowflake Retail Data Cloud ופלטפורמת NIQ Connect, שמאפשרים גישה גלובלית ללא חיכוך, לנתונים קריטיים על ידי שיתוף נתונים של "Snowflake.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה