דיגיטל וטק

יותר מהילטון וקרלטון: רשת האירוח הישראלית שוברת שיא מרשים

רשת האירוח העולמית סלינה שהוקמה ע"י ישראלים הגיעה למספר שיא של מיליון עוקבים באינסטגרם - כבוד השמור לשתי רשתות אירוח מפורסמות בלבד מלבדה
מערכת ice |  1
רשת האירוח סלינה (צילום freepik, יחצ סלינה)
דף האינסטגרם הרשמי של רשת המלונות העולמית בעלת השורשים הישראליים סלינה, הגיע לשיא של מיליון עוקבים, עם כמות ממוצעת של כ-30,000 לייקים לפוסט, ונתוני REACH של כ-26,000,000 אנשים.
מספר עוקבים זה הכניס את הרשת למועדון מצומצם ומכובד ביותר, לצד צמד רשתות אירוח עולמיות מובילות אחרות בלבד: Four Seasons אשר לה 1.3 מיליון עוקבים ורשת Soho House עם 1.2 מיליון עוקבים. במצטבר סלינה מחזיקה קרוב ל-4.5 מיליון עוקבים בכל הרשתות החברתיות שלה.

יוזכר כי צמיחת העוקבים המהירה של סלינה הגיעה ב-8 שנות קיומה בלבד, זאת לעומת 18 שנות קיומה של סוהו האוס (מאז 1995) ומעל 60 שנות קיומה של רשת Four Seasons (עוד מהסיקסטיז של המאה הקודמת).  
עמוד האינסטגרם של רשת האירוח המועדפת על הדור הצעיר, עקף בקלות את דפי מרבית רשתות האירוח הוותיקות והגדולות בעולם, כמו הילטון (K193), מריוט (K559), היאט (K225) רשת ריץ קרלטון היוקרתית (K753) ואפילו רשת מלונות W העדכנית (406K). 
בשבוע שעבר, לטובת חגיגות העוקב המיליון באינסטגרם, פרסמה סלינה לקהילתה כי תעניק חופשה בשווי 5,000 דולר, בפוסט שגרר 300 אלף לייקים, עם ריצ' של 26 מיליון עיניים - מספרים שבקרב גופים מישראל אפשר לראות רק אצל גל גדות.
לדברי מייסדיי סלינה, רפי מוסרי ודניאל רודסבסקי: "סלינה אוהבת את אורחיה ושמחנו לראות שהם גם אוהבים אותה. לכבוד לנו להיכנס למועדון המיליון עם מותגים מכובדים מאין כמותם. סלינה ממשיכה בכל הכח לבנות קהילה בינלאומית משמעותית תוך כדי דחיפה לרווחיות. הדבר היפה הוא שגודל הקהילה וחוזק המותג עוזרים מאוד במשימה להגיע לרווחיות".
הרשת האהובה על הצעירים שחגגה לאחרונה שלוש שנות פעילות בארץ, הוקמה בפנמה לפני כ-8 שנים, על ידי צמד היזמים יוצאי היחידות המובחרות (מטכ"ל ושלדג) רפי מוסרי ודניאל רודסבסקי. כיום היא מפעילה מעל 115 לוקיישנים, ביותר מ-25 מדינות שונות מסביב לגלובוס.
תורת האירוח של סלינה מושתתת על חווית אירוח הוליסטית, המספקת לאורחים חיי קהילה, תרבות, עבודה, Wellness, מוזיקה וטכנולוגיה. אפשרויות השהייה שונות ומגוונות, ומתאימות למבקרים בכל מנעדי התקציב – מחדרי הוסטל קלאסיים משותפים תמורת עשרות דולרים בודדים, ועד לסוויטות גדולות ויוקרתיות.
בישראל מונה הרשת כבר 13 מתחמי אירוח הפרוסים מכל הארץ מצפון לדרום (כנרת, ים המלח, בית אורן, גליל מערבי, הרי ירושלים, מטולה, פרוד, מצפה רמון, צוקים ותל אביב).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עם לייקים לא הולכים למכולת... (ל"ת)
    מגניב אבל... 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור