דיגיטל וטק

הפתעה במופע של ברונו מארס בישראל: זה החיזוק שיקבלו הצופים

שיתוף פעולה של פרטנר במופעים של ברונו מארס בישראל: לקוחות החברה שיגיעו לפארק הירקון ייהנו מחוויית דור 5 שתבטיח שאף סטורי או לייב לא ייתקעו
מערכת ice | 
ברונו מארס (צילום יוטיוב/ ברונו מארס)
קבוצת התקשורת פרטנר בשיתוף פעולה ייחודי במופעים של הזמר הבינלאומי ברונו מארס בישראל, שיתקיימו ב-4 וב-7 באוקטובר בפארק הירקון.
שיתוף הפעולה יתמקד בחוויית הדור ה-5 של פרטנר, ממנה ייהנו לקוחות החברה אשר מגיעים למופעים. הדור ה-5 בסלולר מאפשר לצרכנים ליהנות ממהירות גלישה גבוהה ויציבה ומקיום שיחות רציפות. עם 5G אף סטורי לא יתקע, הלייב יהיה חלק והוואטסאפ בזמינות מלאה, גם במקומות עמוסים כמו פארק הירקון, אצטדיונים ועוד.
 
במסגרת שיתוף הפעולה פרטנר תעלה את הקמפיין על גבי המסכים במופעים, תמתג את שער הכניסה ותחלק כרטיסים למופע כחלק מפעילות סושיאל בעמודי הרשתות החברתיות של החברה.
 
כל הכרטיסים למופעי הענק של ברונו מארס בפארק הירקון נמכרו בתוך שעות בודדות מפתיחת המכירה, וסה"כ 120 אלף כרטיסים נמכרו למעריצים מאושרים. הזמר הבינלאומי שהיה אמור להופיע בתל אביב ב-4.10.2023, חול המועד סוכות, הודיע על מופע נוסף ב-7.10, שלושה ימים לאחר מכן ועשרות אלפי רוכשי כרטיסים הסתערו על ההזדמנות ורכשו בתוך שעתיים בלבד את כל הכרטיסים שעמדו למכירה. בעקבות ההסתערות, אתר הכרטיסים טיקטמאסטר קרס מרוב עומס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה