דיגיטל וטק

מהפכת הבינה המלאכותית: תאגיד הענק היפני בשת"פ עם חברה ישראלית

במסגרת משלחת בכירים מיפן, נחתמה בנוכחות שר הכלכלה היפני עסקה בין NTT Security ל–DI-D הישראלית, שתסייע בפיתוח המקצועי של צוותי הסקיוריטי של החברה באמצעות אווטארים מדברים
מערכת ice | 
שיתוף הפעולה שנחתם ביפן (צילום NTT Israel)
במסגרת משלחת בכירים מיפן, נחתמה בנוכחות שר הכלכלה היפני עסקה בין NTT Security ל–DI-D הישראלית, שתסייע בפיתוח המקצועי של צוותי הסקיוריטי של החברה באמצעות אווטארים מדברים.
NTT, התאגיד היפני הענק עם מעל 300,000 עובדים ברחבי העולם ומכירות של יותר מ – 100 מיליארד דולר בשנה, מעמיק את מעורבותו בשוק הישראלי. במסגרת ביקור של שר הכלכלה היפני ומשלחת של יותר מ – 100 בכירים יפניים נחתמה עסקה לשיתוף פעולה בין NTT Security לחברת DI-D הישראלית. 
הטכנולוגיה של D-ID הישראלית, שמתמחה ביצירת מדיה מבוססת AI, תסייע ל – NTT Security ליצור אווטארים דיגיטליים (digital human) של צוות הסקיוריטי שלה כדי לאפשר פיתוח מקצועי והדרכות תוכן מקצועי של הצוותים הבכירים. את העסקה בין הצדדים יזם ותיווך מרכז החדשנות של NTT Israel, שגם יזם את ההשקעה של NTT Finance ב – D-ID בשנה שעברה. 
NTT Security היא חברת הסקיוריטי המובילה של NTT, המספקת לארגונים וחברות שירותים לאיתור מתקפות סייבר בשלב מוקדם וכלי תגובה מהירים למזעור הנזק.
נועה אשר, מנכ"לית NTT Israel: "שיתוף הפעולה בין NTT Security ל – DI-D משלב 2 תחומים שנמצאים בצמיחה משמעותית בין תאגידים יפניים לסטארטאפים ישראלים: סייבר ובינה מלאכותית יוצרת (Gen-AI). אנו גאים להוביל את החיבור בין הצדדים ובטוחים שיש עוד מקום רב לשיתופי פעולה בין חברות ישראליות ליפניות בתחומים אלו ובתחומים נוספים כמו בריאות דיגיטלית, טלקום, אנרגיה ועוד". 
גיל פרי מנכ"ל D-ID: “אנחנו גאים בהסכם שנחתם עם NTT Security, ובעבודה המשותפת עם אחד התאגידים המשמעותיים ביותר ביפן ובעולם. הפלטפורמה של D-ID ליצירת אנשים דיגיטלים בעזרת בינה מלאכותית, מסייעת לארגונים להעצים את העובדים והמנהלים שלהם ע"י יצירת חוויית למידה מותאמת אישית ואינטראקטיבית לצד יישומים רבים נוספים בתחום חוויית הלקוחות, שיווק ומכירות. אנחנו נהנים מקשרים ענפים ביפן בקרב משקיעינו ולקוחותינו. אנחנו רואים בה כשוק אסטרטגי וחשוב במסגרת ההתרחבות הגלובלית שלנו ומודים לשותפים מ-NTT Israel על הסיוע והתמיכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה