דיגיטל וטק

חברת הסייבר הישראלית בדרך לעסקת ענק: תימכר בכ-350 מיליון דולר

חברת הסייבר האמריקאית טנאבל, מתקרבת לרכישתה של חברת הסייבר הישראלית ארמטיק, כאשר שתי החברות נמצאות במשא ומתן מתקדם. על פי הערכות, שווי המכירה עומד על כ-350-300 מיליון דולר
מערכת ice | 
אבטחת מידע וסייבר (צילום pexels, freepik, pixabay)
חברת הסייבר האמריקאית טנאבל, מתקרבת לרכישתה של חברת הסייבר הישראלית ארמטיק, כאשר שתי החברות נמצאות במשא ומתן מתקדם. על פי הערכות, שווי המכירה עומד על כ-350-300 מיליון דולר. כך פורסם היום (שלישי) לראשונה ב"כלכליסט".
כזכור, ארמטיק, שפיתחה פלטפורמה לזיהוי ומניעה של איומי אבטחה בסביבות ענן, השיקה בחודש שעבר על השקת CNAPPgoat, פרויקט הקוד הפתוח שמאפשר לחברות וארגונים לבחון בסביבה בטוחה ובחינם, את היכולות, התהליכים, הכלים ועמידות אבטחת הענן שלהן בסביבת "ארגז חול" אינטראקטיבית להטמעה, ניטור ומחיקה.
פרויקט זה תומך בפלטפורמות הענן של AWS, Azure and GCP ומאפשר להעריך את יכולות האבטחה של פלטפורמות מבוססות ענן להגנה על יישומים. החברה חשפה זאת בחודש שעבר בלאס וגאס.
היכולת לספק בקלות סביבה פגיעה עם מגוון רחב של תרחישי סיכון מאפשרת את היתרונות הבאים: יצירת ארגז חול לבדיקת מוכנות האבטחה של הארגון על ידי הערכת יכולות, נהלים ופרוטוקולים של צוות האבטחה, שימוש בסביבות פגיעות לסכנות מעשיות כדי להכשיר את חברי הצוות במיומנויות וטכניקות חדשות, לספק טווח ירי עבור חברות כדי לבחון את כישוריהם בניצול התרחישים ופיתוח יכולות הגנה רלוונטיות, השוואת כלי CNAPP מול סביבת קיימות להערכת היכולות שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה