דיגיטל וטק

הישג לפורטינט: זה הדירוג היוקרתי העולמי בו זכתה החברה

חברת הטכנלוגיה נבחרה כמובילה היחידה בדוח בנושא מערכות הגנה על רשתות IT/OT לשנת 2023 (IT/OT Network Protection Platforms Navigator)
מערכת ice | 
פורטינט (צילום יחצ)
Westlands Advisory, חברת אנליסטים ואסטרטגיה מובילה בתחום אבטחת ה-OT, בחרה בפורטינט, מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה, כמובילה היחידה בדו"ח בנושא מערכות הגנה על רשתות IT/OT לשנת 2023 (IT/OT Network Protection Platforms Navigator).
פורטינט הינה היצרנית היחידה שהוכרה כמובילה בדו"ח, דבר המדגיש את ניסיונה של החברה באבטחת רשתות OT. החברה ממשיכה לתמוך בלקוחות באמצעות השקעות מתמשכות בפיתוח מוצרים ובבניית מארג אבטחה הנותן מענה לתחום ה-OT, מה שמאפשר לטכנולוגיות רבות לעבוד יחד בסביבות IT ו-OT עם מודיעין איומים משותף וניהול פשוט יותר, המציע נראות מלאה של כל שטח התקיפה.
חדשנות, יכולה גדילה ופריסה פשוטה
ב-Westlands Advisory מציינים כי אחת החוזקות המרכזיות של פורטינט היא "היכולת של החברה לספק פתרונות אבטחה על פני כל מודל ה-Purdue החל מהחיישן ועד לענן. שותפים ולקוחות בתעשייה לעיתים קרובות מציינים את הפתרונות של פורטינט כפשוטים לפריסה, שימוש וגדילה".
הכרה זו מצד Westlands Advisory מחזקת את מחויבותה של פורטינט לאבטחת OT, הנמצאת בין הנושאים בראש סדר העדיפויות של החברה. במהלך השנה האחרונה, פורטינט הגדילה את נתח השוק שלה בתחום ה-OT וכיום היא אחת מספקיות ה-OT בעלות הצמיחה המהירה ביותר, אשר נמצאת בדרכה לעמוד ביעד להפוך לספקית מספר אחת באבטחת OT. כפי שציינו ב-Westlands Advisory, "עסקי ה-OT של פורטינט צמחו משמעותית ועקפו את הצמיחה הממוצעת בתעשייה, זאת הודות להשקעה מוגברת במוצרים, צוות, פעולות המכירה והשיווק".
יתרונות וסיכונים של ההתכנסות בין רשתות ה-IT/OT
רשתות ה-IT וה-OT היו מבודדות באופן מסורתי, אך כיום ישנו שילוב הולך וגובר ביניהן כדי לעמוד ביעדים עסקיים כמו שיפור הפרודוקטיביות והפחתת עלויות. לצד זאת, השילוב בין סביבות ה-IT וה-OT גם מגביר את הסיכונים. באמצעות התמקדות ברשתות IT, פושעי הסייבר יכולים לעיתים קרובות לקבל גישה למערכות ה-OT. מספר המתקפות על רשתות חשמל, קווי ספנות, מפעלי ייצור ומתקנים אחרים עולה בהתמדה.
לפי הדו"ח, מצב הטכנולוגיה התפעולית ואבטחת הסייבר של פורטינט לשנת 2023, פתרונות אבטחת סייבר ממשיכים לסייע להצלחה של מרבית מומחי ה-OT (76%), במיוחד בשיפור הגמישות (68%) והיעילות (67%). בתחזית של Westlands Advisory לגבי אבטחת סייבר תעשייתית, הם מציעים כי מובילי האבטחה "יעברו לגישה של פלטפורמה לאבטחת סייבר כדי להשיג נראות מאוחדת בכל הנכסים שלהם, לצד הטמעה וניהול מדיניות ונהלי אבטחה בסביבות OT".
אבטחה ושירותים ייעודיים לרשתות OT
כדי לסייע לארגונים להתמודד עם האתגרים הקשורים לניהול איומים ונקודות תורפה, פורטינט נוקטת בגישה של פלטפורמה אחודה לתחום ה-OT באמצעות מארג האבטחה של פורטינט לסביבות OT (Fortinet OT-Aware Security Fabric). סל המוצרים, הפתרונות ושירותי אבטחת הסייבר תוכנן במיוחד עבור רשתות תעשייתיות והוא מרחיב את יכולות מארג האבטחה של פורטינט לרשתות OT במתקנים, מפעלים, אתרי קצה, כלי שייט וסביבות נוספות של טכנולוגיה תפעולית.
התכונות והמוצרים הייעודיים במארג האבטחה לסביבות ה-OT כוללים:
- תקשורת מאובטחת על ידי שימוש ב-FortGate Next-Generation Firewall, FortiNAC ו- FortiSwitch ל-OT, כולל חומרה מוקשחת לסביבות תעשייתיות.
- מודיעין איומים באמצעות שירותי אבטחת ה-OT וה-IoT ו-Inline Sandbox.
- גישת Zero-Trust עם FortiPAM Secure Remote Access.
- אוטומציה של אבטחה על ידי שימוש ב-FortiDeceptor, FortiEDR, FortiNDR, FortiAnalyzer, SEIM, SOAR ושירותים מקצועיים ל-OT.
- מרחב פעילות פתוח של שותפויות והתממשקות עם ספקי טכנולוגיות OT מובילים.
מארג האבטחה לסביבות ה-OT מספק אבטחה למרחבי פעילות IT/OT משולבים בצורה רציפה כדי למנוע סיכוני סייבר וייצור עבור חברות מערכות תעשייתיות וסייבר-פיזיות.
ג'ון מדיסון, סמנכ"ל אסטרטגיית מוצר ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "ארגונים ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כבר קרוב לשני עשורים כדי לאבטח סביבות תעשייתיות ולעמוד בדרישות התפעוליות והרגולטוריות של רשתות ה-OT. אנחנו שמחים שהחדשנות וההשקעה המתמשכות שלנו באבטחת OT זכו להכרה על ידי Westlands Advisory".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה