דיגיטל וטק

כדור פורח, טיסה במסוק ועוד: סמסונג במבצע מסקרן לרוכשי המכשירים החדשים

הרוכשים יוכלו ליהנות ממנעד רחב של חוויות הכוללות: צניחה חופשית מגובה 12,000 רגל, טיסה זוגית בכדור פורח עם בקבוק שמפניה איכותי, טיסה רומנטית במסוק לביקור פרמיום ביקבים שונים ברחבי הארץ, טיסה בשמי הארץ, רחיפה במצנח עם מדריך קפיצה, סימולטור טייס מקצועי, צניחה חופשית במנהרת רוח ולרחף בטרקטורון מעופף
מערכת ice | 
המתקלפים של סמסונג (צילום סמסונג)
סמסונג ישראל יצאה היום (ה') עם מגוון רחב של הטבות מיוחדות לרוכשים, אשר בוחרים לרכוש את אחד ממוצרי סדרת המתקפלים מהדור החמישי ה-Galaxy Z Flip5 ו-Galaxy Z Fold5. לקוחות, אשר ירכשו את אחד המכשירים המשתתפים בתקנון וירשמו באפליקציית Samsung Members, יהיו זכאים לבחירה של הטבה המוצעת מתוך 15 הטבות שונות בעלויות מגוונות בשיעורי הנחה משתנים.
הרוכשים יוכלו ליהנות ממנעד רחב של חוויות הכוללות: צניחה חופשית מגובה 12,000 רגל, טיסה זוגית בכדור פורח עם בקבוק שמפניה איכותי, טיסה רומנטית במסוק לביקור פרמיום ביקבים שונים ברחבי הארץ, טיסה בשמי הארץ, רחיפה במצנח עם מדריך קפיצה, סימולטור טייס מקצועי, צניחה חופשית במנהרת רוח ולרחף בטרקטורון מעופף.
הפירוט המלא אודות ניצול ההטבות מופיע במתחם ההטבות הייחודי באתר toMix בכפוף לתקנון המפורט באתר ויחול על רוכשי המכשירים בהזמנה מוקדמת או בתקופת הפעילות בין התאריכים ה-17/08 ועד ל-17/09 ועמד ביתר התנאים המפורטים.
כמו כן, סמסונג דואגת גם ליתר משתמשי ה-Galaxy ומזמינה את לקוחותיה להתרענן במתחם Join The Flip Side שנפתח בתחילת החודש במסעדת הילטון ביץ', אשר מציע למבקרי המתחם ליהנות מג'קוזי פרטי ומפנק, מיטות שיזוף וערכת חוף במתנה עם מוזיקה חיה, עמדות אוכל וקוקטיילים. על מנת לשמור מקום ולממש הטבת VIP, משתמשי גלקסי מוזמנים להיכנס לאפליקציית Samsung Members, להוריד את הקופון ולזכות באירוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה