דיגיטל וטק

פאלו אלטו של ניר צוק מזנקת: כך הכתה את התחזיות

עיתוי הדיווח המאוחר שלח רמז שהולכים להגיע דיווחים לא טובים. אולם, פאלו אלטו הפתיעה את ציפיות האנליסטים, והמניה עלתה ב-9%
מערכת ice | 
ניר צוק מייסד ומנכ"ל פאלו אלטו (צילום מתוך אתר החברה פאלו אלטו, ויקיפדיה)
מניית פאלו אלטו זינקה ב-9% במסחר המאוחר ביום שישי בבורסת נאסד"ק, לאחר שיצרנית תוכנת האבטחה דיווחה על רווחים שעלו על ציפיות האנליסטים.
המניה ירדה ב-16% במהלך חודש אוגוסט לקראת הדו"ח של הרבעון השני, שכן משקיעים חששו שהחלטת החברה להכריז על תוצאות מאוחר ביום שישי העלתה כי הפרסום עשוי לכלול מספרים מטרידים.
בעיקרי תוצאות החברה לרבעון שהסתיים ב-31 ביולי, הרווחים עמדו על 1.44 דולר למניה, מותאם, לעומת 1.28 דולר למניה, מותאם, כפי שנרשם בתחזיות; ההכנסות עמדו על 1.95 מיליארד דולר, לעומת 1.96 מיליארד דולר שחזו ב-Refinitiv.
ההכנסות ברבעון הרביעי הפיסקאלי שלה עלו ב-26% לעומת 1.6 מיליארד דולר בשנה הקודמת, דיווחה פאלו אלטו. הרווח הנקי טיפס ל-227.7 מיליון דולר, או 74 סנט למניה, לעומת 3.3 מיליון דולר, או אגורה למניה, לפני שנה.

ברבעון הראשון, פאלו אלטו צופה הכנסות של 1.82 עד 1.85 מיליארד דולר, והמכירות לשנה צפויות לעמוד על 8.15 עד 8.2 מיליארד דולר. זה מתחת לציפיות האנליסטים של 1.93 מיליארד דולר ברבעון הראשון הפיסקאלי ו-8.38 מיליארד דולר לשנה כולה, לפי Refinitiv.
פאלו אלטו הודיעה על תאריך הדיווח שלה ב-2 באוגוסט. חברות הטכנולוגיה של החוף המערבי מדווחות בדרך כלל על רווחים לא יאוחר בשבוע מיום חמישי אחר הצהריים, מה שנותן למשקיעים הזדמנות לעבד את המספרים ולסחור במניה על סמך תוצאות אלו לפני סוף השבוע. היסטורית, חברות עם חדשות רעות קוברות לעתים קרובות את המספרים לאחר סגירת המסחר ביום שישי.
ניקש ארורה, מנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס, התייחס לעיתוי הפרסום בשיחת הרווחים של החברה ואמר שזה "נועד לקריאה מעניינת" בדוחות האנליסטים בשבועיים האחרונים. "אנו מתנצלים בפני אנשים שזה לא היה נוח להם", אמר ארורה והוסיף כי החברה נקלעה בין כמה אירועים. לפאלו אלטו הייתה פגישת דירקטוריון השבוע ויש לה ועידה שמתחילה ביום ראשון, ורצתה להוציא את המספרים לפני שכל האנשים האלה מתאספים יחד.
"מצטער לגרור אתכם ביום שישי, אבל אני חושב שחשוב לכמה אלפי אנשים בשבוע הבא שנחלוק איתם את כל התוצאות האלה", אמר ארורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה