דיגיטל וטק

וואטסאפ שלחה לכם את ההודעה הזו? היא אמורה להציל אתכם

משתמשי אפליקציית המסרים בישראל זכו להודעה מהחשבון הרשמי החדש של האפליקציה, בה התבקשו לאמת את קוד PIN שנשלח אליהם כדי להכפיל את האבטחה בחשבון. לא מדובר בעוקץ, אלא באימות דו שלבי שישפר את האבטחה באפליקציה שלכם
מערכת ice |  2
וואטסאפ בעדכון (צילום shutterstock)
קיבלתם הודעה שנראית לכם מטע מוזר בוואטסאפ שלכם? אם זו ההודעה שמיד תראו, אין לכם שום סיבה לדאוג. לאחרונה, משתמשי אפליקציית המסרים בישראל זכו להודעה מהחשבון הרשמי החדש של האפליקציה, בה התבקשו לאמת את קוד PIN שנשלח אליהם כדי להכפיל את האבטחה בחשבון.
אז אין לכם מה לדאוג, זה לא עוקץ. ההודעה הזו היא למעשה אימות דו שלבי, שמטרתה להגן עליכם אם מישהו יפרוץ לחשבונכם במקרה בו יצליח להשיג את הקוד שוואטסאפ שולחת בדרך זו או אחרת למשתמשים. כדי שיצליח להשתלט על האפליקציה, הוא יצטרך במצב שבוצע אימות דו שלבי להזין גם קוד נוסף שאותו רק המשתמש האמיתי יודע.

בפייסבוק ישנה קבוצה בשם "בטוחים אונליין" שם שיתפו חלק כי קיבלו את ההודעה המדוברת ותהו אם אין מדובר בזיוף. בתגובה השיב אחד המגיבים: "פרצו לי לחשבון וואטסאפ לפני מספר ימים כחלק מהונאה. עכשיו קיבלתי את ההודעה הזו, מישהו מכיר יודע אם זה מהימן וזה באמת וואטסאפ ווב?". אחד אחר כתב: "היי חברים, מישהו קיבל הודעה מהסוג הזה להוספת שכבת הבטחה של ווצאפ? האם זה נראה אמין ותקין?"
איך תדעו שמדובר בחשבון רשמי של וואטסאפ? בשל העובדה שהוא מסומן ב"וי" ירוק מאומת, כששמו הרשמי "החשבון הרשמי של WhatsApp". בהודעה שתקבלו ייכתב: "זהו חשבון רשמי של WhatsApp. יש להקיש לקבלת פרטים נוספים". כדי לעשות אימות דו שלבי, עליכם ללחוץ על שלוש הנקודות בתפריט הראשי > הגדרות > חשבון > אימות דו שלבי, ואז הגדירו את הקוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מירוץ חימוש!!!!
    אנצי 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל רעיון שהוא אפשר לנצל לרעה וזה בדיוק מה שעושים האקרים.המטרה שלהם זה לגרום נזק לשם נזק וזה הפרס שלהם,אלא אם המדינה תתעורר!!!!
    סגור
  • 1.
    ?
    רוי 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני פחדתי ויצאתי מזה.... לא עשיתי הבא. היום אין לדעת מי שולח.
    סגור